Beste Odido,
Ik wacht al bijna een jaar op een glasvezelaansluiting. De kabels steken uit bij de voordeur, maar daar blijft het bij. Je denkt een abonnement af te sluiten met een aantrekkelijke prijs, maar vervolgens blijft je nog een jaar met je oude abonnement zitten, welke duurder is én met een langzame verbinding. Ook een verdienmodel blijkbaar.
Meerdere keren bellen met zowel Odido als Open Dutch Fiber geeft tot nu toe geen enkel resultaat. Er is compensatie beloofd (medewerker Ali Uslu heeft een aantekening hierover gemaakt), maar dan moet er eerst glasvezel geïnstalleerd zijn. Meerdere huishoudens binnen mijn wooncomplex zitten overigens in het zelfde schuitje. In het begin kreeg ik maandelijks nog via de mail een statusupdate, maar die krijg ik inmiddels ook niet meer.
Graag hoor ik wanneer ik iets kan verwachten en word ik netjes gecompenseerd voor het prijsverschil.
Mvg, Thomas
XXXX
XXXX
Klantnummer: XXXX
===
Via Trustpilot heb ik antwoord gehad op bovenstaand bericht van Cheyenne, vandaar nogmaals de klacht/vraag via dit platform:
Hi Thomas, ontzettend bedankt voor je aanvraag! Ik kan me je gevoel goed voorstellen, je wilt zo snel mogelijk aangesloten worden. Weet dat wij dat ook willen! Wij winnen er echt niks bij je langer te laten wachten dan nodig. Ik weet daarom ook bijna zeker dat wij in jouw geval aan het wachten zijn op de netwerkbeheerder. Als de vezel bij jou in de woning of straat nog niet volledig gereed is, dienen wij te wachten op bepaalde werkzaamheden en patching.
Als wij groen licht krijgen, zijn wij aan de beurt en sturen wij meteen Guidion aan voor de binnenshuis installatie. Natuurlijk wil je precies weten waar de beheerder mee bezig is en wat je kunt verwachten. Ik ben er voor je! Ik zoek dit juist super graag voor je uit. Stuur mij een DM via X/Twitter (@odidonederland) of een privébericht via Facebook. Deel in dit gesprek gelijk jouw adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer. Heb je geen social media? Maak dan een topic aan via onze Community (https://community.odido.nl) en zet je klantnummer je profiel. Als je ook een link of screenshot van je review deelt, kan ik sneller aan de slag. Tot snel, Cheyenne van Odido
Moderator edit: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.