Skip to main content

Beste Odido,

 

Wij zitten nu een week zonder glasvezel (Rode lampje LOS knippert). Al meerdere keren gebeld met Odido en pas na 4 keer bellen was er ook echt een afspraak gemaakt met Guidion voor afgelopen maandag.

 

De monteur zou om half 9 langskomen, maar is niet op komen dagen. Dan Guidion bellen en na 30 minuten in de wacht het verhaal “de monteur belt je terug”. Nee dus.

Weer via Odido, “ja de monteur belt je vandaag” , weer niet.

 

Nu maar via deze weg proberen dit probleem te verhelpen.. Volgens mij ligt de oorzaak ook niet  bij mij thuis, maar verder in de wijk. Het internet is uitgegaan terwijl er niemand thuis was. Het gpon modem geeft ook -- aan als signaal sterkte ipv -20db, helemaal geen licht dus.

 

Wat moet ik nu doen om dit op te kunnen lossen? Het duurt allemaal erg lang en monteurs komen niet opdagen.

 

Mvg,

Zwaluwbois

Hi @Zwaluwbois, goed dat je hiervoor contact opneemt.

Ik wil natuurlijk dat er zo snel mogelijk een monteur bij je langs kan komen, daarom ben ik meteen voor je gaan kijken maar toen zag ik dat er al een nieuwe afspraak was gemaakt. De monteur komt nu morgen langs, klopt dit? 


Reageer