Skip to main content

Ik heb het modem en de mediaconverter al weken binnen. Aansluitpunt is aangelegd.

Wanneer kan ik een mail van Guidon verwachten?

Hallo @jg76 

Blijkbaar is de aansluiting nog niet gereed voor gebruik of Odido is nog niet op de hoogte van dat je woning al is aangesloten op glasvezel.

Zodra dit wel bekend is dan ontvang je vanzelf een email van Guidion om een afspraak te maken, wat is de status nu in je Odido account?


Bestelling in behandleing:

“We hebben je bestelling in behandeling. We gaan aan de slag om zo snel mogelijk je Odido aansluiting te regelen.”
 


Hoi @jg76, fijn dat je dit aankaart, ik geef je graag de duidelijkheid waarnaar je verlangt! Ik heb van a tot z je dossier doorgespit alleen lukt het mij niet om te vinden wat momenteel de beperkende factor is. Daarom ga ik contact voor je opnemen met de glasvezelafdeling en zij zullen de aannemer aan de tand voelen.

Ik ga hier voor je achteraan, je hoort snel meer van ons om je die duidelijkheid te geven! 


Reageer