Skip to main content

Wan van ONT naar Modem geeft maar 100M full aan.

Toon eerste reactie

26 reacties

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 16 reacties
  • 23 januari 2025

Vandaag kreeg ik ineens een email om weer een afspraak met Guidion te maken, tot mijn verbazing kon die al vandaag langskomen, na de afspraak te hebben gemaakt stond de monteur een 40 minuten later al voor de deur, gelukkig was er iemand thuis. Aan de telefoon de monteur uitgelegd wat het probleem was, hij was verbaast dat hij al de 3de monteur was, en na alles uitgelegd te hebben was hij ook verbaast dat de ONT niet was gewisseld. En dat bleek dus het probleem te zijn, hij heeft de Nokia Ont verwisseld met een net iets andere versie dus ipv  de xs-010x-r de XS heeft hij een xs-010x-Q geplaatst en geupdate, en daarna werkte alles zoals het hoort.

@Tommie van Odido bedankt voor het openen van een nieuwe ticket, ik heb wel een vraag, ik ben dus al vanaf 23 december hiermee bezig geweest, het is nu 23 Januari, ben er heel wat uurtjes zoet mee geweest, waaronder ook vrij moeten nemen van mijn werk voor de monteurs, plus kabels hier vernieuwd om ook dat uit te sluiten, is hier wellicht een compensatie op zijn plaats? Eerst maandje gratis zou een mooi gebaar zijn ???

Verder wil ik iedereen bedanken die heeft gereageerd op mijn topic en heeft geholpen met advies, en natuurlijk ook het forum team.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen