Ik maak sinds oktober gebruik van T-mobile thuis.
Mijn keuze was o.a. op T-mobile gevallen omdat zij mij een snelheid van 750Mbit/s aanboden.
Toen de installatie net had plaatsgevonden, was mijn snelheid rond de 500 Mbit(Download).
De laatste tijd komt de snelheid echter niet boven de 200 Mbit/s
Ik begin het idee te krijgen dat T-mobile haar belofte van 750 niet gaat nakomen en ik mogelijk teveel betaal voor mijn abonnement.
Is hier een reden voor?
Mvg,
C. Houtman
Bladzijde 1 / 1
Hoi tmobilecirion,
We gaan kijken wat er mis gaat en hoe we dit kunnen oplossen! Ik zie dat je ons via een ander kanaal ook hebt aangesproken. Ik adviseer je het contact via één kanaal (Twitter óf Facebook óf deze Community) te houden, zodat we je het allerbeste kunnen helpen. Jij mag kiezen welk kanaal jouw voorkeur heeft!
Mijn collega vroeg je een bekabelde speedtest uit te voeren via de Ookla desktop app met één apparaat verbonden op de modem en Wifi. Heb je deze test al kunnen uitvoeren? Je doet de test via: http://bit.ly/2G08iGn. Ik ben benieuwd naar het resultaat!
We gaan kijken wat er mis gaat en hoe we dit kunnen oplossen! Ik zie dat je ons via een ander kanaal ook hebt aangesproken. Ik adviseer je het contact via één kanaal (Twitter óf Facebook óf deze Community) te houden, zodat we je het allerbeste kunnen helpen. Jij mag kiezen welk kanaal jouw voorkeur heeft!
Mijn collega vroeg je een bekabelde speedtest uit te voeren via de Ookla desktop app met één apparaat verbonden op de modem en Wifi. Heb je deze test al kunnen uitvoeren? Je doet de test via: http://bit.ly/2G08iGn. Ik ben benieuwd naar het resultaat!
Hallo,
Bedankt voor je reactie, het probleem is inmiddels al opgelost.
Met vriendelijke groet,
c.houtman
Bedankt voor je reactie, het probleem is inmiddels al opgelost.
Met vriendelijke groet,
c.houtman
Super! Fijn om te lezen, @tmobilecirion . Veel T-Mobile Thuis plezier. 🙂
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.