Beste,
De wan poort van mijn ONT is gistermiddag defect geraakt. Hoe kom ik zo snel mogelijk aan een nieuwe ONT en belangrijker nog hoe krijg ik weer internet in mijn woning?!?
Beste,
De wan poort van mijn ONT is gistermiddag defect geraakt. Hoe kom ik zo snel mogelijk aan een nieuwe ONT en belangrijker nog hoe krijg ik weer internet in mijn woning?!?
Hallo
Loopt de internetkabel vanaf de ONT naar de WAN poort van de router? Branden het 2de en 3rde lampje van links op de router? Test het ook eens met een andere internetkabel en welke lampjes branden of knipperen er op de ONT?
Dank je wel voor je reactie!
Het lan lampje op de ont brand sinds vanmiddav niet meer. De 2 rechter lampjes branden gewoon groen.
Ik heb reeds een andere utp kabel geprobeerd en een andere router helaas geen verschil. Kan niet anders dan concluderen dat de ont defect is.
Als ik hem van de muur haal hoor ik binnen in ook iets rammelen…
Bel dan de klantenservice. Er zal een monteur afspraak worden aangemaakt.
Okay, ik ging er van uit dat er gewoon een nieuwe ont opgestuurd zou worden. Dit klinkt dus als een wekenplan waar ik eigenlijk niet op zit te wachten gezien hier alles op internet draait en ik op dit moment de rolluiken niet eens meer open krijg laat staan de 3 tieners hier in huis ♂️.
Er zal wel eerst een monteur moeten komen om het probleem vast te stellen, misschien heeft de monteur dan een nieuwe in de auto liggen.
Hmm okay, en in de tussentijd? Ik lees iets over vouchers? Hoe kan ik daaraan komen?
Ben je in het bezit van een (prepaid) Odido of Ben simkaart? Dan kunnen we je een voucher voor 7 dagen onbeperkt internet geven.
Hallo Waqqas,
Ja ik heb een prepaid sim hier liggen dus dat zou top zijn!
Top, ik stuur je zo een voucher.
Ontvangen. Dank je wel!!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.