Skip to main content
Pakket ontvangen, alles volgens de stappen aangesloten maar alleen het wifi lampje gaat branden!

Installatie datum was 10-10 maar is veranderd naar 9-10 maar nog steeds geen verbinding. Wat nu? is mijn aansluiting al wel open gezet/door gegeven aan kpn Télécom?
Het zou kunnen dat je lijn nog niet is opgeleverd, als je verder alles correct hebt aangesloten. Vaak ontvang je het pakket wel wat eerder dan dat je abonnement in gaat. Betreft het glasvezel of DSL?
Meestal zit er een brief bij, daarin staat wanneer je aansluiting actief wordt!
Hallo Stallander,



Welke aanbieder had je hier voor ?

Soms komt het voor dat er iets mis gegaan met de "patch" van je verbinding.

Er moet een monteur naar de wijkverdeler om je aan te sluiten. de verbinding binnenhuis doe je dan zelf.

Wat ook vaak voor komt is dat de gebruiker niet de juiste KPN aansluiting heeft gebruikt.

Behalve bij de lasdop staat er eigenlijks altijd PTT of KPN op het kastje welke je moet gebruiken.

Staat dit er niet op dan moet je even verder kijken om na te gaan of je wel de juiste aansluiting gebruikt. ook als dit er wel op staat moet je even in de meterkast kijken of je daar niets ziet.

Als je er zeker van bent dat het goed is aangesloten dan zit er niets anders op dan dat T-Mobile het even gaat controleren met een lijntest. lukt het dan nog niet dan zullen ze iemand aansturen om het probleem op te lossen.
@Stallander, excuses voor de late reactie! Ik zie dat er inmiddels een monteur langs is geweest en dat de oorzaak vermoedelijk in de binnenkomende aansluiting zit. Wij hebben gisteren de netbeheerder ingeschakeld om dit verder te onderzoeken. Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust en excuses voor de vertraging!