Beantwoord
WAN lampje draytek modem doet het niet meer
Sinds maandag is het wan lampje uit, dit resulteert in geen internet en tv. Maandag klantenservice gebeld riedeltje modem gereset etc. Gedaan natuurlijk niet werken. A.s. Maandag kan de monteur pas. Dat duurt eigenlijk veelste lang. Ik denk zelf dat de dhcp server geen wan ip adres toekend aan de draytek. Is het mogelijk dat iemand dit kan checken? Via de backoffice? Telefonisch met de klantenservice kom ik er echt niet uit.
Beste antwoord door Marcel MCi
Hallo Peter,
Als de Fiber en WAN lampjes helemaal uit zijn dan is de kans groot dat er geen signaal (licht) meer binnenkomt op het modem. De monteur zal dit uitsluiten door te testen met een ander modem. Als er idd geen licht is dan zal de monteur via de backoffice de netbeheerder aansturen voor signaal-herstel.
Mvg. Marcel
Bekijk origineelAls de Fiber en WAN lampjes helemaal uit zijn dan is de kans groot dat er geen signaal (licht) meer binnenkomt op het modem. De monteur zal dit uitsluiten door te testen met een ander modem. Als er idd geen licht is dan zal de monteur via de backoffice de netbeheerder aansturen voor signaal-herstel.
Mvg. Marcel
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.