Als de Fiber en WAN lampjes helemaal uit zijn dan is de kans groot dat er geen signaal (licht) meer binnenkomt op het modem. De monteur zal dit uitsluiten door te testen met een ander modem. Als er idd geen licht is dan zal de monteur via de backoffice de netbeheerder aansturen voor signaal-herstel.
Mvg. Marcel
Als het WAN lampje helemaal uit is, dan is de kans groot dat er geen signaal (licht) meer binnenkomt op het modem. De monteur zal dit uitsluiten door te testen met een ander modem. Als er idd geen licht is dan zal de monteur via de backoffice de netbeheerder aansturen voor signaal-herstel.
Mvg. Marcel
Hoi, Marcel
Ten eerste bedankt voor je reactie.
Het gekke is dat het lampje fiber wel op het modem brand. En soms ook knippert, dat zal denk ik niet door de sfp module komen. Helaas maar wachten totdat er een monteur langs komt.
Groet, Peter
Iedereen bedankt voor de reacties!
Het WAN-lampje brandt niet. Ik heb alle kabels gecontroleerd en de DSL kabel tussen het ISRA punt en de modem vervangen. Ook dat werkt niet.
Graag zie ik hoe ik toch mijn internetverbinding weer op gang kan brengen.
Ik heb je in jouw topic van antwoord voorzien: WAN lampje.
Het is tegen de regels om dezelfde vraag op meerdere plekken te stellen. Zullen we het gesprek op één plek houden?
Hier hetzelfde probleem, had eerst blokkerig tv beeld,nog maar eens modem gereset omdat ik een andere kabel heb gekregen.
Dus nadat ik de modem had gereset, geen tv en geen internet lichtje wan is ook uit.
Zou een link krijgen voor 7 dagen onbeperkt internet,moet nu dus via hotspot tv kijken,maar ook deze link heb ik niet gehad,mobiele data is dus op.
Goedemiddag
Mijn collega heeft een ticket aangemaakt en doorgestuurd naar de technische dienst zodat het zo snel mogelijk opgepakt kan worden. De huidige verwerkingstijd bedraagt gemiddeld drie tot vijf dagen. Zodra er een oplossing aangeboden wordt, zal er direct contact met je opgenomen worden.
Houd alsjeblieft rekening met de volgende zaken:
- Houd je e-mail en telefoon in de gaten houden: je kunt een e-mail en/of SMS krijgen om een afspraak te maken als de techneuten dit nodig achten.
- Soms heeft KPN (netwerkbeheerder) extra informatie nodig, dan bellen zij op. Dit is met een anoniem nummer. Neemt je niet op? Dan kan het langer duren voor het probleem verholpen is.
- Je dient thuis te zijn tijdens de afspraak, ook bij werkzaamheden buiten de woning. KPN kan contact opnemen om te controleren of diensten werken.
- Zorg ervoor dat het FTU (Glasvezelaansluitpunt) of ISRA-punt makkelijk toegankelijk is voor de monteur.
Unlimited voucher heb ik geactiveerd,en voor de rest afwachten maar dan?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.