Ik probeer mijn pakket te installeren. Het zou de 16e ingaan alles volgens het boekje gedaan, maar het WAN lampje brand niet wat nu?!
Bladzijde 1 / 1
Hallo Charissa,
Welcome op het forum.
Via deze pagina kun je nakijken of je de installatie correct hebt uitgevoerd en wat je moet doen als de installatie niet gaat zoals verwacht.
Welcome op het forum.
Via deze pagina kun je nakijken of je de installatie correct hebt uitgevoerd en wat je moet doen als de installatie niet gaat zoals verwacht.
Bedankt voor het meedenken @Dolphin !
Hey@CharissavdHaar , ik heb zojuist je abonnement erbij gepakt en zo te zien is het gelukkig al opgepakt. Zo te zien is KPN aangestuurd om dit voor je op te lossen. Mochten zij dit vanaf een afstand op kunnen lossen, dan ontvang je van ons een e-mail wanneer het opgelost is. Mochten zij een afspraak met je willen maken, dan zul je zo snel mogelijk door hen gebeld worden of een SMS bericht krijgen voor het maken van een afspraak. Komt goed Charissa, het wordt zo snel mogelijk voor je opgelost!
Hey
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.