Hi,
Sinds afgelopen donderdag komt de verbinding vanuit de converter naar de modem (T50) niet meer binnen. WAN brandt continu rood. Ik heb alle stappen op het forum al doorlopen (modem reset, switch kanalen 1 6 naar 3 4 en terug, aan- en uit), ook samen met de klantenservice. Deze kon de modem ook niet uitlezen. Ticket aangemaakt voor de monteur, binnen een werkdag zou er contact opgenomen worden. Vandaag zelf maar erachteraan gebeld, geen reactie van de monteur. Nu het weekend in, zonder enige update of internet.
Dat zou geen probleem zijn, als de 4G/5G verbinden rete top zou zijn, wat niet is dus heb ik ook niks aan de unlimited voucher ter compensatie. Tevens heb ik ook aan het begin van de maand mijn abonnement verlengd, waarbij is gezegd dat ik ook een nieuwe modem zou ontvangen. Eigenlijk heb ik er al spijt van, want sinds het lijkt sinds de naam Odido enkel achteruit te gaan. Van mijn 1GB waar ik voor betaal, blijft ook slecht 400mb over. Waar betaal ik dan eigenlijk voor.
Dus, kortom:
- wanneer kan ik een monteur verwachten, ik moet gewoon kunnen werken maandag
- wanneer kan ik een nieuwe modem verwachten
- kan ik nog overstappen, dat overweeg ik wel serieus..
Goede groet!
Tian