Skip to main content

Sinds vanmiddag hebben we ineens geen internet meer. Modem 3x herstart maar helaas. Alle ledjes branden/knipperen  alleen het WAN blijft rood branden.

Klantenservice gebeld en na 1uur en 20 minuten eindelijk iemand te pakken die na verificatie een soort reset uitvoert. Vervolgens weer in de wacht.

Conclusie monteur moet komen. Maw 1,5 week geen internet... kom op T-Mobile dit kan toch niet. Beide werken meerdere dagen per week thuis.. maar krijg zeker straks wel de rekening ondanks dat je niet volledig van de dienst gebruik kan maken.

Kan iemand mij hiermee helpen?????

Hallo @Jordyvv 

Wat is volgens de klantenservice het probleem en betreft het DSL of glasvezel?


Klantenservice heeft geen probleem omschreven alleen in de melding naar de monteur dat bekabeld er geen internet is. Maar dit betreft ook wifi.

Het betreft DSL.

 


Hoe zit het met de DSL kabel? Loopt deze via een PTT box of gaat deze direct naar het isra punt?

Controleer even of er niks mis is met de aansluiting.


DsL loopt vanaf israpunt de modem in. Dsl eruit tv weg. Wanf die werkt gelukkig nog wel. De guide etc.. niet. 


Hi @Jordyvv, excuses voor de late reactie! Is het inmiddels verholpen? Als ik nog iets voor je kan betekenen laat het dan zeker weten! 


Reageer