Skip to main content

In september 2022 glasvezelkabel aangevraagd nadat het al lang en breed was aangelegd door T-mobile bij ons in de straat.

Nieuwe modem/router doos die gelijk werd opgestuurd vanuit T-mobile staat nu sinds vorig jaar september in de kelder onder een dikke laag stof omdat er maar geen actie komt vanuit Gideon.

Schijnt iets met de VvE te zijn waardoor ze het niet voor elkaar krijgen (beetje slap smoesje natuurlijk als je bijna een kalenderjaar verder bent)

Maar nu zit ik met apparatuur die ondertussen verouderd is en waarschijnlijk niet eens meer goed werkt, mocht Gideon en T-mobile eindelijk is een keer in actie komen.

Ikzelf heb er geen hoop meer op dat het minder dan 12 maanden totaal gaat duren voor er actie ondernomen word.

Vraag me af of T-mobile dan ook zo enthousiast is om een nieuwe doos toe te sturen en de oude in te nemen?

De Zyxel apparatuur die je hebt gekregen is al meer dan 2 jaar de standaard binnen T-Mobile. Dus die is zeker niet verouderd. Eventuele software updates worden gepushed zodra je online bent. Het is dus zeker niet noodzakelijk dat je weer nieuwe krijgt. Laten ze eerste maar eens zover komen bij de netbeheerder om joue FTU te monteren, dan pas kan T-Mobile en Guidion in actie komen.


Laten ze eerste maar eens zover komen bij de netbeheerder om joue FTU te monteren, dan pas kan T-Mobile en Guidion in actie komen.

Nou inderdaad!

Zou fijn zijn als er ook maar enige actie van wie dan ook komt.

Tot op heden is enig bericht vanuit T-mobile of een andere partij geheel uitblijvend.

Dank voor je bericht Eric, het is duidelijk hoe T-mobile denkt over het innemen van apparatuur.


Reageer