Skip to main content

Als je onderhoud pleegt en je verknalt de boel dan moet je terug naar af. Een roll back heet dat. Ik heb absoluut geen begrip en geduld voor dit geklungel en de slechte communicatie. Je moet maar net dit forum vinden om geinformeerd te worden, alhoewel, geinformeerd? Wat is dit nu voor vage tekst:

Het onderzoek tussen ons en de netbeheerder loopt nog. Er is op dit moment geen oplostijd bekend. We blijven je zo goed mogelijk op de hoogte houden.

Ik ben  niet op de hoogte gehouden en ik kan niks hier mee. Of toch wel, namelijk een andere provider.

Hi ​@AndreThuis, ik wil ook niks liever dan dat je weer kunt genieten van onze diensten. Dit probleem staat overigens los van het onderhoud. Het probleem is namelijk een defecte kaart in de wijkcentrale en de netwerkbeheerder dient deze te vervangen. Momenteel wachten we nog op een update vanuit de netwerkbeheerder. Zodra we weer een nieuwe update hebben ontvangen, delen we dit in dit topic: Is er een storing bij Internet + TV van Odido? | Odido community. Excuses voor het ongemak!

Reageer