Skip to main content

Misschien ben ik hopeloos ouderwets, maar ik ervaar sinds onze overstap een aantal problemen bij T-mobile die ik niet had toen we nog KPN hadden.

Vanwege de slechte service die wij ervaren hebben bij KPN zijn we overgegaan, maar ook bij T-mobile kan ik niet eens gewoon een mailtjes sturen. En die chatbot is ook niet echt super inteliigent en stuurt je alleen maar door naar artikelen die je al lang gevonden had.

Hallo @janjunior81 

De klantenservice heeft wel een emailadres maar op een reactie kun je wel tot 2 weken wachten.

Het beste is om je problemen hier op de community te delen en andere forumleden kunnen dan meekijken wat je eventueel kan doen om de problemen te verhelpen.


Oke, dan ga ik meerdere topics aanmaken.


@janjunior81  Als het om één adres gaat wel in één topic graag zo hou je het een beetje overzichtelijk.  
Ik zie dat je een spel probleem hebt. Hopelijk is het snel opgelost


Hoi @janjunior81 ,

Goed dat je bij ons aan de bel trekt! Om het overzicht te houden en je vraagstelling zo centraal mogelijk te houden, zodat jij het best wordt geholpen, wil ik je vragen om het bij één topic te houden. Ik zie dat je inmiddels een eigen draadje hebt aangemaakt, en pak daar ook graag je vraag op:  

Om deze redenen zal ik dit topic dan ook sluiten.