Dit ding is onstabiel, limiteerd mijn aantal requests waardoor een simpele server lijst niet eens meer normaal laad.. ExitLag geeft ook foutmeldingen dat die geen routes kan analyzeren door request limits. waardoor ik niet normaal kan gamen. moet ik nu een aparte router aanschaffen om normaal gebruik te kunnen maken van mij nieuwe verbinding? en ik maar denken dat ik geld zou besparen met overstappen..
even 2 pings opengezet op beiden verbindingen, zelfde computer alleen kabeltje van router gewisseld.
Zoek de verschillen… beiden pings naar google.com
Ziggo Kabel.
Ping statistics for 216.58.214.14:
Packets: Sent = 3180, Received = 3180, Lost = 0 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 7ms, Maximum = 27ms, Average = 10ms
T-Mobile GLASVEZEL...
Ping statistics for 172.217.168.206:
Packets: Sent = 1808, Received = 1808, Lost = 0 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 4ms, Maximum = 554ms, Average = 14ms
Gisteravond klanten service gebeld, meest vriendelijke en behulpzame mensen, Maar technische kennis leek niet echt aanwezig. Medewerker leek niet eens te begrijpen wat ik bedoelde met Ping / Latency.
Ik denk dat ik gevonden heb waarom Ziggo 20 euro per maand meer kost.. sinds de tijd van UPC zelfs klant geweest daar en hooguit 3x een outage gehad in 10+ jaar. ( verspreid over 2 adressen ) en nooit zulke rare issues gehad met request limits en onstabiele ping.
Heeft iemand een idee of die request limits ook komen door de modem? Of ga ik daar ook last van hebben met een nieuwe FRITZ!Box 7590 die ik vanochtend heb besteld?