Sinds 18 mei zijn wij overgestapt van kpn naar glasvezel van Odido. Vanaf die tijd moeten we meerdere keren per week de modem resetten omdat er geen internetverbinding. Bovendien is de verbinding op de 1e verdieping zo slecht dat gamen ook amper nog mogelijk is. Na dit jaar ga ik zeker overstappen naar een andere provider, dit is gewoon waardeloos.
Welkom op onze community!
Goed dat je hier gelijk een melding van maakt. Ik wil graag dat je weer kan genieten van een stabiele internetverbinding!
Ik ben meteen het systeem ingedoken om te kijken wat er aan de hand is. Als ik het modem uitmeet, krijg ik de melding dat de uptime van het modem (hoelang deze aanstaat) teveel verschilt met de WAN uptime van het modem (het signaal wat binnenkomt).
Om dit voor je op te lossen, heb ik direct een monteur aangestuurd. Je ontvangt hierover een e-mail met een link om de afspraak in te plannen. Ik weet zeker dat dit helemaal goed gaat komen!
Laat je het mij weten als ik in de tussentijd nog iets voor je kan doen?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.