Ook in het weekend kun je de klantenservice bellen, ze zijn open tussen 09:00 en 17:30.
Mobiele zendmasten die uitvallen worden automatisch gedetecteerd en door het NOC in behandeling genomen.
Welkom op onze community! @Buurman 2.nul
Goed dat je hier gelijk over aan de bel trekt. Op dit moment is er geen algemeen probleem bekend in dit postcode gebied. Hoe dan ook, ik help je graag verder om de verbinding te herstellen!
Ik ben meteen het systeem ingedoken en zie inderdaad dat er iets niet helemaal goed gaat. Wil je het modem eens op de volgende wijze een herstart geven? In dit topic lees je precies hoe je dit doet: Reboot modem | Odido community.
ben zelf onderweg maar vrouw is thuis. maar heeft nstuurlijk geen internet en zitvbij belsimpel met pre-pay dus beetje lastig om jullie te bellen.
Ze heeft uurtje geleden mediabx van stroom gehaald
Vervolgens modem
En vervolgens box en modem weercop stroom gezet
Veel lampjes maar niet grien bij wereldbolletje
kunnen jullie haar mischien bellen?
Hoi @Buurman 2.nul, bedankt voor jullie moeite! We kunnen haar zelf niet bellen, maar ze kan wel bellen naar 0800 0092 als dat lukt. Ik zie wel dat er inmiddels al een monteur is aangestuurd en je een afspraak kunt maken via de e-mail van Guidion. Is dit gelukt? Groetjes, Ishana
Die monteur was vrijdag geregeld maar kon pas over 3 weken, Guidion heeft daar spoed van gemaakt.
Maar vrijdagavond deed internet het weer, storing Slootdorp en onze mast in Westerland deed daar ook aan mee
Dus monteur niet nodig.
Maar za. avond klapte weer alles eruit tot op heden.
Is die 0800 gratis?
Groet
Emile
@Buurman 2.nul Ik adviseer om de monteur sowieso langs te laten komen, zodat we zeker weten dat het probleem voorgoed verholpen kan worden.
Het 0800-nummer is kosteloos, daar hoef je je geen zorgen over te maken. Laat je mij weten of het is gelukt om een afspraak in te plannen? Ik sta klaar om je verder te helpen indien nodig!
Volgebs OIDO ia er geen storing in gebied 1778KV.…
jajoh... kom eens langs zou ik zeggen
Mast ID of 2350 of die aan andere kant van mijn huis 4 km. verderop…
Ga nu weer van werk naar huis dus straks weer geen internet....oook niet mobiel dus!
... ben weer thuis.
Miebiel internet werkt.
Maar glasvezel geeft geen boe-bite of bitje.
@Buurman 2.nul Is het inmiddels gelukt om de afspraak te maken? Mocht je hier nog hulp bij nodig hebben, laat het mij dan weten. Ik ga gelijk kijken wat ik voor je kan doen!
Wil je dan alvast een aantal tijdstippen/tijdsvakken doorgeven waarop je beschikbaar bent? Wanneer de monteur is langs geweest, weet ik zeker dat jullie weer kunnen genieten van onze diensten.
Ik sta op lijst urgent ze gaan mij bellen als er een gaatje is. want met afspraak maken via de link in mail gaat het 3 weken duren!
Ondertussen werkt mobiel internet weer wel nu nog de glasvezel
@Buurman 2.nul Fijn, ik verwacht dat zij spoedig contact zullen opnemen. Super dat het internet op de mobiel inmiddels weer werkt!