waar kan ik een storing melden 7833AH

  • 29 February 2024
  • 7 reacties
  • 136 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik vind nergens een knop om een storing te melden. Ik zie wel een grote KOP dat er GEEN storingen zijn. We hebben geen internet en tv meer! WAAR MELD IK DAT DAN? 

Teresa van Odido 1 maand geleden

Welkom op onze Community! @MillyV 

Goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik help je graag verder om dit op te lossen! Ik ben gelijk het systeem ingedoken om de verbinding te meten en zie inderdaad dat er iets niet helemaal goed gaat. Geen zorgen, ik heb gelijk een monteur voor je aangestuurd! Je ontvangt hierover een e-mail met een link om de afspraak in te plannen. 

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @MillyV ,

Welkom, je kan in je Odido account kijken of er een plaatselijke storing bij jouw in de buurt bekend is.
Ook kan je de klantenservice bellen via 0800-0092. zij kunnen je vaak meer vertellen of je op weg helpen.
Dit is momenteel de snelste manier om verder geholpen te worden.

Ook kan je eerst even in onderstaand topic kijken:

Als dit allemaal niet werkt, kan je het beste even contact opnemen met de klantenservice.

Reputatie 6
Badge +2

Welkom op onze Community! @MillyV 

Goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik help je graag verder om dit op te lossen! Ik ben gelijk het systeem ingedoken om de verbinding te meten en zie inderdaad dat er iets niet helemaal goed gaat. Geen zorgen, ik heb gelijk een monteur voor je aangestuurd! Je ontvangt hierover een e-mail met een link om de afspraak in te plannen. 

Voor mijzelf en alle andere Odido gebruikers van internet, tv en bellen thuis, zou het fijn zijn als u antwoord geeft op mijn vraag: Waar kan ik een storing melden? Waar op de site vinden we de knop STORING MELDEN? 

Reputatie 6
Badge +2

@MillyV Je kunt altijd contact opnemen met onze Klantenservice, zij zijn te bereiken op 0800-0092 en staan altijd klaar om je verder te helpen! 

Niet in de gelegenheid om te bellen? Dan kun je ons altijd een bericht sturen via Facebook, X (voormalig Twitter), de Community en via de Chat op de website. 

Helaas kan ik de klantenservice niet altijd bereiken. Alleen op werktijden. Bij een storing buiten werktijd, bestaat de storing volgens jullie niet en kan ik niemand bereiken. 
de halve nacht (van 1-5 uur) was er geen internet en die heb ik wel nodig. Ik ga er vanuit dat dit opgelost wordt, anders ga ik het bij de ACM melden

Ik vind nergens een knop om een storing te melden. Ik zie wel een grote KOP dat er GEEN storingen zijn. We hebben geen internet en tv meer! WAAR MELD IK DAT DAN? 

same here. hoofddorp 213*

Reputatie 6
Badge +2

@JCWalraven @sandman1972 alle informatie wordt gedeeld in dit topic: [14-03-2024] Problemen vaste verbinding door stroomstoring | Odido community