Ik heb op 23-03-2022 glasvezel aangevraagd. Op 29-03-2022 heeft een schouwing plaatsgevonden. Sindsdien NIETS meer van T-Mobile of de aannemer gehoord. Als ik bij mijn T-Mobile kijk staat er "We hebben je bestelling in behandeling. Vanaf nu is het de beurt aan ons om zo snel mogelijk je T-Mobile Thuis aansluiting te regelen.”. Als ik bel is er een aanvraag bij de monteur/aannemer om de glaskabel naar binnen te brengen. Als ik de aannemer bel kom ik daar niet in de planning voor!!!!!! Ik wacht al meer dan 3 maanden op iets wat na 3 weken ná de aanvraag in de planning gezet zou moeten worden. Bij mijn buurman is enkele weken geleden de glasvezel kabel al naar binnen gebracht, waarom dan niet direct bij mij? Waarom lopen ze weer ijskoud de straat uit??? Als ik T-Mobile bel ligt het bij de aannemer en als ik die bel is er niks bekend. Ik heb mijn bestelling gedaan bij T-Mobile dus verwacht ik ook dat zij dit heel snel op gaan lossen.
Hi
Hi
Ik heb op 23-03-2022 glasvezel aangevraagd. Op 29-03-2022 heeft een schouwing plaatsgevonden. Sindsdien NIETS meer van T-Mobile of de aannemer gehoord. Als ik bij mijn T-Mobile kijk staat er "We hebben je bestelling in behandeling. Vanaf nu is het de beurt aan ons om zo snel mogelijk je T-Mobile Thuis aansluiting te regelen.”. Als ik bel is er een aanvraag bij de monteur/aannemer om de glaskabel naar binnen te brengen. Als ik de aannemer bel kom ik daar niet in de planning voor!!!!!! Ik wacht al meer dan 3 maanden op iets wat na 3 weken ná de aanvraag in de planning gezet zou moeten worden. Bij mijn buurman is enkele weken geleden de glasvezel kabel al naar binnen gebracht, waarom dan niet direct bij mij? Waarom lopen ze weer ijskoud de straat uit??? Als ik T-Mobile bel ligt het bij de aannemer en als ik die bel is er niks bekend. Ik heb mijn bestelling gedaan bij T-Mobile dus verwacht ik ook dat zij dit heel snel op gaan lossen.
Update 30-06-22
Hi
Gisteren gebeld door T-Mobile dat vandaag de aannemer zou bellen. En inderdaad om 9 uur gebeld door de aannemer… ze kunnen me nog niet inplannen, weten niet waarom (hetzelfde antwoord als een maand geleden)
Nee is toch ook een antwoord? T-Mobile moet wachten tot de aannemer de kabel heeft opgeleverd. Dan kan zij daarna snel het modem leveren en een monteur om het binnen aan te sluiten. Dat er allerlei obstakels zijn bij die aanleg werkzaamheden is natuurlijk heel vervelend, maar is wel iets waar T-Mobile maar ook jijzelf niet veel aan kan doen. Misschien is het materiaal, of mankracht. Dat laatste is zeker een issue de laatste tijd.
Jeetje, dat is niet de update waar ik op had gehoopt
Nee is toch ook een antwoord? T-Mobile moet wachten tot de aannemer de kabel heeft opgeleverd. Dan kan zij daarna snel het modem leveren en een monteur om het binnen aan te sluiten. Dat er allerlei opstakels zijn bij die aanleg werkzaamheden is natuurlijk heel vervelend, maar is wel iets waar T-Mobile maar ook jijzelf niet veel aan kan doen. Misschien is het materiaal, of mankracht. Dat laatste is zeker een issue de laatste tijd.
?????? Ik weet niet wie jij bent, ik ben hier in gesprek met Lisa dus vind ik het zeer ongepast dat jij je in dit gesprek mengt. En obstakels schrijf je met een b.
Jeetje, dat is niet de update waar ik op had gehoopt
Sorry Lisa, maar ik moet wel zeggen dat mijn geduld opraakt. Ik neem aan dat jij ook kan begrijpen dat als je door een bedrijf gebeld wordt met een mededeling dat ze niet weten wat er binnen het bedrijf gebeurd, zo komt het over. Ik zou graag snel een oplossing willen.
Hi
Lisa,
ik vind het heel raar, zelfs vreemd. Jullie als provider nemen een aannemer in de hand en hebben daar geen invloed op. (Misschien een aannemer nemen die het wel kan behappen?). Ik lees hier verhalen van mensen die nog langer wachten dan ik. Misschien zou T-Mobile zich eens in de afhandeling van hun aanvragen moeten verdiepen in plaats van nieuwe klanten werven die ze niet kunnen afhandelen (ik krijg dagelijks e-mail van T-Mobile of ik een glasvezel aansluiting wil). Als ik iets in China bestel heb ik het sneller in huis dan glasvezel bij T-Mobile.
En ik wil graag geholpen worden, maar onzin berichten vanuit de community zit ik niet op te wachten, sorry.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.