Ik ben ten einde raad. Ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen. Ik ben al meer dan een maand met de t mobile klantenservice en de ICT afdeling van mijn werk aan het bellen om thuis te kunnen werken. Maar niemand kan mij helpen.
Ik moet voor mijn werk thuis kunnen werken en dat doe ik door verbinding te maken met VPN via Pulse secure. Toen ik nog bij een andere internetprovider klant was werkte alles prima maar sinds ik bij t mobile ben werkt het niet meer.
Als ik verbinding maak met Pulse secure dan geeft de tool aan dat die connected is. Echter staat rechts onderin een driehoekje met een uitroepteken en staat er ook dat er geen internettoegang is als ik mijn muis er op hou. Als ik probleemoplossen doe dan geeft die aan dat de proxy instellingen van het netwerk niet automatisch kunnen worden gedetecteerd. Ik krijg het niet voor elkaar om het werkend te krijgen.
Ik heb een modem zyxel, model: vmg8825-t50. Met firmware 5.50.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik hoor het graag.