Skip to main content

Hallo,

 

Ik heb gebeld met de klantenservice en zou graag willen chatten met een specialist om dit probleem op te lossen. Hoe kan ik dit doen?

VPN is super traag, andere providers gat het prima.

Hi @tmobileklant123,

Hopelijk kunnen we je hierbij helpen! 

Kun je aangeven van welke VPN je gebruik maakt en van welke apparatuur? Wat zijn de verschillen tussen het gebruik met en zonder VPN? Wat heb je precies met de andere providers getest? 

We zien je reactie graag spoedig tegemoet, zodat we je verder kunnen helpen. Houd er wel rekening mee dat dit geen chat is, dus het antwoord kan soms wat langer op zich laten wachten. 


Hallo David,
 

Bedankt voor je reactie.

Ik gebruik de Pulse Secure client. Als ik VPN gebruik lijkt het erop dat na verloop van tijd de verbinding steeds trager en trager wordt. Als ik de VPN verbinding verbreek is de verbinding gewoon goed.

Ik heb dezelfde laptop gebruikt op meerdere locaties(andere providers) en daar doet het probleem zich niet voor. Mijn wifi signaal is sterk genoeg en ben niet ver van het wifi access point verwijderd.

Ik ben me ervan bewust dat dit geen chat is, dit werd mij verteld toen ik de klantenservice belde, dat ik kon chatten als ik een account aan zou maken bij de community.


Is hier al meer over bekend als oplossing, het is erg frustrerend en kan niet thuis werken zo!


VPN werkt bij mij thuis ook niet super. Soms kan een verandering van de DNS-waarden uitkomst bieden.

Dan moet je inloggen op je router. Dat kunnen ze evt ook bij T-mobile.


@Flevoguy 

Bedoel je dan de DNS servers die gebruikt worden door de client (LAN DHCP) of die je via DHCP krijgt van de provider?
 


DNS zal niet helpen zie ik, het is weer drama. Erg frustrerend:

Uur geleden:
C:\WINDOWS\system32>ping 8.8.4.4

Pinging 8.8.4.4 with 32 bytes of data:
Reply from 8.8.4.4: bytes=32 time=19ms TTL=113
Reply from 8.8.4.4: bytes=32 time=14ms TTL=113
Reply from 8.8.4.4: bytes=32 time=13ms TTL=113
Reply from 8.8.4.4: bytes=32 time=13ms TTL=113

Ping statistics for 8.8.4.4:
    Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
    Minimum = 13ms, Maximum = 19ms, Average = 14ms

Uur later:
C:\WINDOWS\system32>ping 8.8.4.4

Pinging 8.8.4.4 with 32 bytes of data:
Reply from 8.8.4.4: bytes=32 time=2324ms TTL=113
Reply from 8.8.4.4: bytes=32 time=2096ms TTL=113
Reply from 8.8.4.4: bytes=32 time=1116ms TTL=113
Reply from 8.8.4.4: bytes=32 time=1103ms TTL=113

Ping statistics for 8.8.4.4:
    Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
    Minimum = 1103ms, Maximum = 2324ms, Average = 1659ms


Hi @tmobileklant123 Heb je al contact opgenomen met de aanbieder van de VPN? VPN's blijven altijd een lastig ding omdat het internetverkeer via de VPN aanbieder loopt, wij kunnen in dat geval niet zoveel zien/doen. Mocht de VPN aanbieder weer naar ons verwijzen laat ze dan aangeven waar ze denken dat het probleem ligt, dan kijken we graag wat we kunnen doen!


Nee, want het probleem is alleen met tmobile.

Ben wel bezig te kijken om over te stappen naar een andere provider, want thuis werken wordt zo wel een steeds groter probleem en vanuit Tmobile verwacht ik eigenlijk geen oplossing.

Wel jammer dat ik dan nu op een forum moet gaan vragen om hulp en als ik zo het aantal mensen zie die last hebben van hetzelfde dan is er toch duidelijk een probleem bij TMobile en VPN gebruik.


Reageer