Skip to main content

Goedeavond,

 

Op het moment zit ik voor de 3e keer deze maand zonder internet.

Rood knipperend lampje op de Huawei converter (glasvezel verbinding).
De 1e keer waren ze mij gewoon vergeten aan te sluiten de wijkcentrale.
Nadat dit is opgelost heeft het 6 dagen gewerkt en heb ik voor 1,5 week zonder internet gezeten omdat er eerst een T-mobile monteur werd gestuurd die niks kon wat hij zelf ook al aan zag komen omdat er telefonisch al werd aangegeven dat het LOS lampje knippert.

Daarna is het opnieuw opgelost door een monteur die in de wijkcentrale kan en gaf aan dat mijn kabel er gewoon is uitgehaald. Hierbij is ook een notitie gemaakt dat dit niet nog eens zou moeten gebeuren en dat de andere monteurs de kabel erin moet laten zitten.

Helaas moet ik na nog net geen 1,5 week dat het weer heeft gewerkt opnieuw zeggen dat ik weer geen internet heb en weer het LOS lampje knippert… De hele dag heeft het werkt en rond 19:30 vandaag is mijn internet er weer uit…..

Ik heb op dat moment een rondje gelopen om te kijken of ik een monteur zag bij de wijkcentrale maar deze was nergens te bekennen. Ik ben hierna gelijk gaan bellen met T-mobile waar ik in 1e instantie 13 minuten in de wacht heb gezeten om vervolgens na 2 minuten een ophang toon te horen vanaf de kant van T-mobile.. Ik was midden in mijn verhaal te vertellen en er werd gewoon opgehangen. De persoon haperde al heel erg tijdens het gesprek en wist mij te vertellen dat hij dit vaker hoorde...

Hierna dus opnieuw gebeld, deze keer heb ik 10 minuten moeten wachten en kreeg ik een andere medewerker aan de telefoon waar ik ook heb aangegeven dat het vorige gesprek midden in mijn verhaal werd opgehangen. Hierbij dus ook bovenstaand uitgelegd en de medewerker zou proberen te bellen naar de juiste monteur van Guidion. Er werd aangegeven dat er een netwerkbeheerder zou worden aangestuurd vandaag (aangezien ze tot 21:00 zouden werken) of morgen.. Ik ben benieuwd hoelang het deze keer gaat duren, ik mag hopen dat het morgen ook zeker is opgelost aangezien het al een hele dure maand is geweest mbt het werk wat ik niet heb kunnen doen vanwege het geen internet hebben.

Tot zover ben ik dus ook echt diep maar dan ook diep teleurgesteld in de producten (internet) van T-mobile op het moment… Ik heb nu bijna langer zonder internet gezeten dan met…

Tevens als aanvulling is mij wel aangeboden om een voucher in ontvangst te nemen, echter is deze nog niet binnen. Op dit moment zit ik het verhaal ook te typen op mijn mobiele hotspot (onbeperkt internet) echter is de 5G verbinding van T-mobile hier ook niet vooruit te branden op het moment. Buiten dat is het werk met een hotspot gewoon helemaal niet te doen want het signaal is daar veels te zwak voor.

Na alle telefoontjes die ik heb gehad is mij ook meerdere malen beloofd dat er contact met mij opgenomen zou worden over statussen van meldingen en zelfs over vergoedingen van compensatie etc. Dit is ook geen enkele keer gebeurd...

Nadat er een nieuwe monteur is langs geweest die gelijk probeerde om de kabel in huis te vervangen maar dit niet het probleem was is hij langs de wijkkast gegaan. In de wijkkast was te zien dat er geen verbinding was en ik omgepatched zou moeten worden. De monteur kon dit doen alleen kan en mag dit alleen met goedkeuring, de monteur kon alleen geen goedkeuring krijgen van de goedkeurder omdat die in vergadering zat. De monteur heeft het probleem dus op dat moment niet weten op te lossen.

Nu net (2 uur later) liep ik even langs het modem en zag dat ineens het rode lampje uit was. Op de computer zag ik ook weer dat ik verbinding heb met het internet, op een wonderbaarlijke reden/manier heb ik nu weer internet. Hopelijk blijft het internet het nu wel gewoon doen en valt hij er niet weer na 4 dagen uit om vervolgens een week te moeten wachten op een tijdelijke oplossing.


Hey @Steeffeh, bedankt voor de updates. Fijn dat alles ook weer werkt. Ik zie dat het ticket nog open staat, als je nog problemen ervaart, geef dan een seintje! Weet dat ik voor je klaar sta.


Hey @Steeffeh, bedankt voor de updates. Fijn dat alles ook weer werkt. Ik zie dat het ticket nog open staat, als je nog problemen ervaart, geef dan een seintje! Weet dat ik voor je klaar sta.

Zolang de ticket ook juist wordt afgehandeld en deze niet net als een andere melding binnen T-mobile van 19 januari open blijft staan, dan is het in orde en hoop ik dat het nu ook daadwerkelijk blijft werken.

Tot nu toe werkt het gelukkig nog steeds goed.


Reageer