Voor de 3e keer deze maand geen internet, LOS lampje is weer gaan knipperen.

  • 16 February 2023
  • 28 reacties
  • 465 Bekeken


Toon eerste reactie

28 reacties

Reputatie 4

Nadat er een nieuwe monteur is langs geweest die gelijk probeerde om de kabel in huis te vervangen maar dit niet het probleem was is hij langs de wijkkast gegaan. In de wijkkast was te zien dat er geen verbinding was en ik omgepatched zou moeten worden. De monteur kon dit doen alleen kan en mag dit alleen met goedkeuring, de monteur kon alleen geen goedkeuring krijgen van de goedkeurder omdat die in vergadering zat. De monteur heeft het probleem dus op dat moment niet weten op te lossen.

Nu net (2 uur later) liep ik even langs het modem en zag dat ineens het rode lampje uit was. Op de computer zag ik ook weer dat ik verbinding heb met het internet, op een wonderbaarlijke reden/manier heb ik nu weer internet. Hopelijk blijft het internet het nu wel gewoon doen en valt hij er niet weer na 4 dagen uit om vervolgens een week te moeten wachten op een tijdelijke oplossing.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Steeffeh, bedankt voor de updates. Fijn dat alles ook weer werkt. Ik zie dat het ticket nog open staat, als je nog problemen ervaart, geef dan een seintje! Weet dat ik voor je klaar sta.

Reputatie 4

Hey @Steeffeh, bedankt voor de updates. Fijn dat alles ook weer werkt. Ik zie dat het ticket nog open staat, als je nog problemen ervaart, geef dan een seintje! Weet dat ik voor je klaar sta.

Zolang de ticket ook juist wordt afgehandeld en deze niet net als een andere melding binnen T-mobile van 19 januari open blijft staan, dan is het in orde en hoop ik dat het nu ook daadwerkelijk blijft werken.

Tot nu toe werkt het gelukkig nog steeds goed.

Reageer