Goedeavond,
Op het moment zit ik voor de 3e keer deze maand zonder internet.
Rood knipperend lampje op de Huawei converter (glasvezel verbinding).
De 1e keer waren ze mij gewoon vergeten aan te sluiten de wijkcentrale.
Nadat dit is opgelost heeft het 6 dagen gewerkt en heb ik voor 1,5 week zonder internet gezeten omdat er eerst een T-mobile monteur werd gestuurd die niks kon wat hij zelf ook al aan zag komen omdat er telefonisch al werd aangegeven dat het LOS lampje knippert.
Daarna is het opnieuw opgelost door een monteur die in de wijkcentrale kan en gaf aan dat mijn kabel er gewoon is uitgehaald. Hierbij is ook een notitie gemaakt dat dit niet nog eens zou moeten gebeuren en dat de andere monteurs de kabel erin moet laten zitten.
Helaas moet ik na nog net geen 1,5 week dat het weer heeft gewerkt opnieuw zeggen dat ik weer geen internet heb en weer het LOS lampje knippert… De hele dag heeft het werkt en rond 19:30 vandaag is mijn internet er weer uit…..
Ik heb op dat moment een rondje gelopen om te kijken of ik een monteur zag bij de wijkcentrale maar deze was nergens te bekennen. Ik ben hierna gelijk gaan bellen met T-mobile waar ik in 1e instantie 13 minuten in de wacht heb gezeten om vervolgens na 2 minuten een ophang toon te horen vanaf de kant van T-mobile.. Ik was midden in mijn verhaal te vertellen en er werd gewoon opgehangen. De persoon haperde al heel erg tijdens het gesprek en wist mij te vertellen dat hij dit vaker hoorde...
Hierna dus opnieuw gebeld, deze keer heb ik 10 minuten moeten wachten en kreeg ik een andere medewerker aan de telefoon waar ik ook heb aangegeven dat het vorige gesprek midden in mijn verhaal werd opgehangen. Hierbij dus ook bovenstaand uitgelegd en de medewerker zou proberen te bellen naar de juiste monteur van Guidion. Er werd aangegeven dat er een netwerkbeheerder zou worden aangestuurd vandaag (aangezien ze tot 21:00 zouden werken) of morgen.. Ik ben benieuwd hoelang het deze keer gaat duren, ik mag hopen dat het morgen ook zeker is opgelost aangezien het al een hele dure maand is geweest mbt het werk wat ik niet heb kunnen doen vanwege het geen internet hebben.
Tot zover ben ik dus ook echt diep maar dan ook diep teleurgesteld in de producten (internet) van T-mobile op het moment… Ik heb nu bijna langer zonder internet gezeten dan met…
Tevens als aanvulling is mij wel aangeboden om een voucher in ontvangst te nemen, echter is deze nog niet binnen. Op dit moment zit ik het verhaal ook te typen op mijn mobiele hotspot (onbeperkt internet) echter is de 5G verbinding van T-mobile hier ook niet vooruit te branden op het moment. Buiten dat is het werk met een hotspot gewoon helemaal niet te doen want het signaal is daar veels te zwak voor.
Na alle telefoontjes die ik heb gehad is mij ook meerdere malen beloofd dat er contact met mij opgenomen zou worden over statussen van meldingen en zelfs over vergoedingen van compensatie etc. Dit is ook geen enkele keer gebeurd...