Hallo, omdat ik mijn eigen router gebruik wil ik de T54 router weer in de doos bewaren. Maar dan moet de plastic voet verwijderd worden, anders past het niet.
Weet een van jullie hoe je deze er netjes af kan halen, zonder dat er wat afbreekt?
Hallo, omdat ik mijn eigen router gebruik wil ik de T54 router weer in de doos bewaren. Maar dan moet de plastic voet verwijderd worden, anders past het niet.
Weet een van jullie hoe je deze er netjes af kan halen, zonder dat er wat afbreekt?
Hallo
Je hebt de Zyxel-T54 in bruikleen van T-Mobile dus je kan deze beter heel laten
Je kan hem in de T-Mobile doos stoppen of in een andere doos waar hij wel in past en die kan je dan opbergen.
Hallo
Je hebt de Zyxel-T54 in bruikleen van T-Mobile dus je kan deze beter heel laten
Je kan hem in de T-Mobile doos stoppen of in een andere doos waar hij wel in past en die kan je dan opbergen.
Ik wil hem ook heel laten. In de originele verpakking zit de voet er los bij.
Hmm, bij mij en een aantal andere mensen zaten die voetjes er wel aan bij levering
het is een beetje een priggel werk maar met een kleine platte schroevendraaier kan je hem los halen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.