Skip to main content
Beantwoord

VMG8825-T50 maximaal 32 static dhcp...

• 7 februari 2020
  • 2 reacties
  • 278 Bekeken

Nu we steeds meer apparaten in huis krijgen en ik vanwege domotica alles een static IP adres wil geven via DHCP liep ik tegen een limiet aan van de VMG8825-T50. Maximaal 32 entries..

Bij toevoegen van een 33e item krijg je de veelzeggende melding:

na 58 keer opnieuw proberen (waarschijnlijk net iets minder ;-) ), ben ik gaan verder uitzoeken. Entry eruit en een erbij werkt prima, nog een toevoegen… weer de foutmelding. Deze limiet is op dit moment best wel een belemmering. Hoe kan ik dit verhelpen?

Beste antwoord door Piotr

Hey @MansM,

Dat kan wel kloppen! Er zit inderdaad een limiet aan het aantal Wifi apparaten dat je met je modem kan verbinden. Is het niet mogelijk om een aantal apparaten op jouw adres bekabeld te verbinden om je Wifi te ontlasten? 

Bekijk origineel

2 reacties

Piotr
  • Voormalig T-Mobile Thuis moderator
  • 2167 reacties
  • Antwoord
  • 10 februari 2020

Hey @MansM,

Dat kan wel kloppen! Er zit inderdaad een limiet aan het aantal Wifi apparaten dat je met je modem kan verbinden. Is het niet mogelijk om een aantal apparaten op jouw adres bekabeld te verbinden om je Wifi te ontlasten? 

logchem
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 15 januari 2024

Ik had hetzelfde probleem met de T50. Contact met de helpdesk gehad en heb nu een T56 toegestuurd gekregen. Deze heeft niet de limiet van 32 entries đꙂ

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen