Vigor Draytek 2132F op afstand herstarten.

  • 3 January 2024
  • 3 reacties
  • 59 Bekeken

Beste,

Ik zit in het buitenland en heb nu via VPN ingelogd zodat ik in mijn LAN kan.
Graag zou ik m’n Draytek 2132F Modem willen herstarten op afstand via de webinterface.
Ik zie echter nergens de optie, ook niet bij System Maintenance waar ik verwacht dat deze optie zou moeten staan.

Is er ergens de optie en kijk er overheen? Of is dit niet mogelijk met deze hele oude modem die gelukkig wordt vervangen door jullie binnenkort.

Hoor graag van jullie , alvast bedankt! :)

Groetjes,

Paco


3 reacties

Reputatie 6
Badge

Ik heb geen 2132F maar een 2860. Die heeft onder “system maintenance” een “reboot system” optie. Heb jij die niet? Het zou goed kunnen dat de oude T-mobile firmware die heeft disabled.

Hey louisL,

 

Thanks voor je reactie!

Ja daar was ik al bang voor , had al zo’n vermoeden dat het een customised modem is bij het schrijven bij de “F” in 2132F.

Had al in manual gelezen dat het dus zoals jij ook aangeeft bij System Maintenance moet zijn. 

Maar helaas , ik heb deze optie niet.

Wel zuur want heb laatste tijd vaker problemen met connectie en als ik dan de modem herstart is alles weer oké.

Nu zit ik in het buitenland en merk dat m’n server echt maar download met 1Mb/s .. 

Hopelijk is dit allemaal opgelost binnenkort met de nieuwe modem die ik van Odido krijg. 
 

 

Nogmaals thanks voor meedenken !

Reputatie 6
Badge +2

@pacokumar Ik heb het modem direct een herstart gegeven! Ik hoop dat dit de verbinding tijdelijk stabiliseert tot dat je het nieuwe modem ontvangt. Veel plezier in het buitenland en geniet van de stabiele verbinding! 😀

Reageer