Verzameltopic: Hoge Latency sinds 17:45 in gebied 4761KR

  • 18 August 2023
  • 281 reacties
  • 8478 Bekeken

Reputatie 2

Sinds vandaag omstreeks 17:45 een trage verbinding en een latency van 53ms. Zit de backbone vol?

 

 

 

Demi van Odido 8 maanden geleden

Hi allemaal, hier ben ik weer, maar dan met duidelijke update over de situatie. Het probleem zou nu echt opgelost moeten zijn! De oorzaak was dat er niet genoeg bandbreedte was waardoor de tweede link ‘down’ ging en dus voor veel latency zorgde in de avonduren. Tweede link is een tweede verbinding/backup. Toen deze down ging was er nog maar één over waardoor er in de avond niet genoeg bandbreedte was voor alle klanten.

Ze hebben dit nu gefixt en geven alle links ook nog een upgrade zodat dit probleem niet meer voorkomt in de toekomst. 

Nu is dit natuurlijk topnieuws van onze kant, maar ik wil uiteraard ook jullie ervaring vanavond weten of het probleem daarmee ook daadwerkelijk is opgelost. Als jullie mij vanavond hier een update kunnen geven dan kan ik intern terugkoppelen wat de ervaringen zijn na de fix. Bedankt alvast allemaal!

 

Bekijk origineel

281 reacties

Reputatie 2

Latency is bij mij vanmiddag wel weer gezakt naar wat het “normaal” altijd was.. 4ms, dus dat lijkt weer goed. Ben benieuwd straks 😅

Reputatie 2

@Tommie van Odido, bij mij lijkt het weer opgelost! Weer normale latency van +-4ms!

Reputatie 3

Heel de avond geen storing gehad, lijkt inderdaad te werken naar behoren.

Reputatie 7
Badge +9

Bedankt allemaal, dat is goed nieuws! Ik wens jullie nog een fijne middag.

Reputatie 2

Sinds vannacht de latency weer een stukje omhoog gegaan.. hopelijk is dit geen voorbode van….
Internet lijkt nog prima te werken, hopelijk gaat hij niet weer verder omhoog.

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @niekniek1989, heel erg bedankt voor het melden! Hou je ons op de hoogte? Voor nu wens ik je super fijne feestdagen! 🎄 Groetjes, Ishana

Reageer