Nav Trustpilot klacht, op verzoek medewerker hierbij een nieuw topic geopend.
Vanaf het aansluiten tot op heden last van een slechte verbinding zowel mobiel als thuis. Upload thuis is slechter dan de download. Internet is niet stabiel zowel bekabeld als draadloos.Volgens de medewerker was er iets niet goed met de demping en had ik ook een extra wifi punt nodig voor het slechte bereik. Wederom kosten aan dit extra wifi punt! Odido zou een monteur aansturen die mij zou contacteren. Paar dagen verder nog steeds niets vernomen van Guidion. Het frappante aan deze kwestie is dat ik al tijdens het aansluiten had aangegeven bij de monteur dat de verbinding niet in orde was. Aangezien de monteur slecht ter been was werd hier geen actie op ondernomen.
Indien ik TV wil kijken gaat het TV kastje niet aan middels de bijbehorende afstandsbediening.
Na het uittrekken van de stekker en vervolgens opnieuw opstarten werkt het eventjes, waarna ik vervolgens niet kan zappen of volume of iets dergelijks kan aanpassen.
Mijn ervaring met het mobiele netwerk is ook niet florissant. Ik heb een tweede simkaart aangevraagd op advies van de medewerker werd aangegeven dat ik de simkaart ook in een tweede toestel kon gebruiken. Klopt ook niet, telefonisch aangegeven dat Odido wat mij betreft de simkaart kostenloos mag omzetten naar de juiste variant. Aangezien er op de horloge zeer slecht bereik is, waardoor je er in feite enkel buiten iets aan hebt. Er werd aangegeven dat ik wederom wordt teruggebeld door een afdeling die hierin meer kan betekenen. Inmiddels zijn we een paar dagen verder en het blijft stil. Ik stel mijzelf dan ook weer de vraag of Odido doet aan first time fix gesprekken, waarschijnlijk niet.
Is het nu serieus de bedoeling dat ik als een melkkoe wordt gemolken en er in de tussentijd totaal geen oplossing wordt geboden behalve unlimited data op mijn mobiel (met slecht bereik binnenshuis) en aan extra wifi punt ter verbetering van het zeer slechte wifi bereik wat naar mijns inziens wordt veroorzaakt doordat er te weinig kanaalopties zijn binnen de instellingen in de modem en waarschijnlijk een slechte interne antenne, met als resultaat slecht wifi bereik. Ik ben heel wat jaren klant geweest bij Ziggo en daarna 1 jaartje bij KPN. Hier heb ik dit soort klachten nooit zo ervaren. Laat staan dat er meerdere malen contact dient te worden gezocht en er niet direct een troubleshoot wordt uitgevoerd.
De enige deskundigheid die de callcenter medewerkers kunnen bieden is jou als klant zo snel mogelijk van de lijn krijgen waardoor er geen enkel oogmerk is voor kwaliteit.
Mocht er een medewerker meelezen die niet bij een van de geoutsourcete callcenters actief is (dus iemand die rechtstreeks bij Odido werkt ), hier is mijn klantnummer: 2506207864
Tevens zie ik geen producten in de app bij mobiel, waardoor internet ook regelmatig wegviel of valt. Althans dit gevoel heb ik hierbij.
Ik ben benieuwd hoe serieus met deze klachten wordt omgegaan. Ik heb spijt van deze overstap .
Tot slot ben ik tot op heden nog steeds niet gecontacteerd, bijna 1 week verder. Zucht.