Skip to main content

Hallo,

 

wanneer wordt deze router door jullie vervangen, omdat het product end of life heeft bereikt?

Hi @hknydn, top dat jij dit hier checkt! Kan jij aangeven of jij momenteel kampt met problemen op het Draytek modem? Als dit het geval is, dan wissel ik heel graag dit modem om voor een Zyxel. Jij hoort namelijk van een perfecte stabiele verbinding te genieten. Ik hoor het graag van je! 😁

Ik wil graag een zyxel modem, wanneer kan ik die krijgen..? Wanneer kan ik het modem verwachten..?


Kijk dit noem ik nog eens een razendsnelle reactie @hknydn! 💪

Heel goed dat je dit aangeeft, want dit is uiteraard niet de bedoeling. Jij bent hier helemaal aan het juiste adres, want ik heb gelijk een verzoek ingeschoten voor onze technische dienst om jouw modem te swappen naar een Zyxel. Het Draytek modem is namelijk verouderd en het Zyxel modem verhelpt de meeste van deze issues. In je My T-Mobile Thuis omgeving kun jij eenvoudig de bestelling volgen, zodra dit is verwerkt in het systeem: https://thuismy.t-mobile.nl/bestellingen.

Ik hoop dan ook dat, zodra het nieuwe modem up and running is, jij een directe verbetering opmerkt in jouw verbinding. Houd jij ons hier op de hoogte? En laat het gerust weten als ik nog iets voor je kan betekenen, want dan duik ik daar ook graag voor je in! 

 


Bedankt zelden krijg ik zo een snelle reactie, en nog vaker is hulp ver te zoeken 🙂, ik ben helemaal blij, maar nu probeer ik net in te loggen lukt mij dat niet. Wachtwoord gereset wat lukt maar inloggen lukt niet pffff ik word hier soms zo moedeloos van nu krijg ik bericht dat ik het over 15 min nog een keer moet proberen maar in ieder geval bedankt ik krijg gewoon een modem van deze tijd 🙂, werk ze!


Helemaal super om te lezen, graag gedaan @hknydn! Ik ben gelijk met je mee gaan kijken en heb jouw wachtwoord vanaf mijn kant aangepast. In een privébericht heb ik je jouw gegevens gestuurd. Kan je een (virtuele) gil geven of het hiermee wel lukt? Fingers crossed! 🤞


Kijk dit noem ik nog eens een razendsnelle reactie @hknydn! 💪

Heel goed dat je dit aangeeft, want dit is uiteraard niet de bedoeling. Jij bent hier helemaal aan het juiste adres, want ik heb gelijk een verzoek ingeschoten voor onze technische dienst om jouw modem te swappen naar een Zyxel. Het Draytek modem is namelijk verouderd en het Zyxel modem verhelpt de meeste van deze issues. In je My T-Mobile Thuis omgeving kun jij eenvoudig de bestelling volgen, zodra dit is verwerkt in het systeem: https://thuismy.t-mobile.nl/bestellingen.

Ik hoop dan ook dat, zodra het nieuwe modem up and running is, jij een directe verbetering opmerkt in jouw verbinding. Houd jij ons hier op de hoogte? En laat het gerust weten als ik nog iets voor je kan betekenen, want dan duik ik daar ook graag voor je in! 

 

Ik kan inmiddels weer inloggen dus dat is weer helemaal in orde waar het aan lag weet ik niet maar wellicht dat het nog even duurde maar nu mijn volgende vraag….Je geeft aan dat je een verzoek hebt ingeschoten bij jullie technische dienst en als dit is verwerkt ik de bestelling kan volgen, mijn ervaring met jullie technische dienst is slecht. 

Ik weet dat het 2022 is, maar vaak is gebleken dat ik niks aan jullie woord heb om het zo maar te noemen, krijg ik geen bevestigingsmail van de aanvraag/toekomstige levering van het modem anno 2022? Ik heb vaak meegemaakt dat er mensen bij Tmobile roepen dat ze gaan helpen maar er gebeurt niks het meest vervelende is nog wel, dat je dus eigenlijk nooit een mailtje krijgt om het een en ander bevestigd te krijgen? Laat ik het zo zeggen, als ik niet eens een mailtje kan krijgen van een belofte of wat dan ook wie zegt mij dan of ik het beloofde daadwerkelijk ga krijgen….


Hallo @hknydn ,

Als de aanvraag administratief is verwerkt krijg je een mail dat de vervanvende apparatuur onderweg is. Dit weet ik uit eigen ervaring. 

Het kan zo zijn dat dit pas maandag wordt.


Hallo @hknydn ,

Als de aanvraag administratief is verwerkt krijg je een mail dat de vervanvende apparatuur onderweg is. Dit weet ik uit eigen ervaring. 

Het kan zo zijn dat dit pas maandag wordt.

Beste soepkip67,

Uit mijn ervaring weet ik ook dat het administratieve gedeelte te vaak fout loopt en gewoonweg gedoemd is om te mislukken bij T-mobile, ik heb hier ook heel veel ervaring mee 😉. De laatste keer heb ik een aantal maanden moeten wachten om een upgrade en ben ik meerdere keren door tal van medewerkers geholpen (maar niet geholpen)  voordat er iemand was (na maanden) die zei dat ie mij kon helpen en die mij uiteindelijk gelukkig ook heeft geholpen.

Zo wat kan ik verwarrend schrijven zeg 🙂, mijn vraag is heel simpel ik wil gewoon weten hoe, wat wanneer en dat principe is TMOBILE in het bijzonder nog niet helemaal machtig! Maar ik begrijp waar jij op doelt, gewoon weer wachten op maandag en dan weer contact zoeken toch of zoeken ze dan contact met mij want daar heb ik ook geen goede ervaringen mee helaas!! Ik wacht nog op een reactie van Lisa en dan houd ik op met schrijven, ik ben nu op het werk en ben mensen aan het helpen door het verlenen van support ;)


Hi @hknydn, super fijn dat het inloggen inmiddels gelukt is! Net als @soepkip67 kan ik jou ook geruststellen dat jij zeker een bevestigingsmail gaat krijgen van ons. Ik hoop dan ook dat jij nu gaat ervaren dat dit vlekkeloos verloopt, zodat jij het vertrouwen in onze technische dienst weer terugkrijgt. Voor de zekerheid zal ik voor je in de gaten houden wanneer mijn verzoek is verwerkt. Mijn collega's zijn hier altijd erg snel mee! 

Eerst moet dus enkel in het systeem worden verwerkt dat het modem voor jou is aangevraagd en zodra dit goed staat, dan krijg jij van ons een bevestingsmail én kun jij de bestelling volgen in je My T-Mobile Thuis omgeving. Wat leuk om te horen dat jij ook mensen helpt voor jouw werk. Werkze vandaag en ik hoop dat ik je twijfels al een beetje heb kunnen wegnemen! ✨


Hi @hknydn, super fijn dat het inloggen inmiddels gelukt is! Net als @soepkip67 kan ik jou ook geruststellen dat jij zeker een bevestigingsmail gaat krijgen van ons. Ik hoop dan ook dat jij nu gaat ervaren dat dit vlekkeloos verloopt, zodat jij het vertrouwen in onze technische dienst weer terugkrijgt. Voor de zekerheid zal ik voor je in de gaten houden wanneer mijn verzoek is verwerkt. Mijn collega's zijn hier altijd erg snel mee! 

Eerst moet dus enkel in het systeem worden verwerkt dat het modem voor jou is aangevraagd en zodra dit goed staat, dan krijg jij van ons een bevestingsmail én kun jij de bestelling volgen in je My T-Mobile Thuis omgeving. Wat leuk om te horen dat jij ook mensen helpt voor jouw werk. Werkze vandaag en ik hoop dat ik je twijfels al een beetje heb kunnen wegnemen! ✨

Ik weet vrijwel zeker dat ik maandag niks ga horen 😉. De doorlooptijd is je niet bekend dus welke vorm van zekerheid heb ik, kijk ik verwacht niet dat het modem hier volgende week is maar een bevestigingsmail? Geen probleem zoals ik al zei Tmobile kan wat dat betreft een hele hoop leren van andere bedrijven 😉. Ik verwacht dat ik maandag geen bevestiging heb dus dan zal ik mij weer melden op dit forum, fijn weekend!


Hi @hknydn, ik bewijs altijd graag het tegendeel! 🎈 Zojuist heb ik dan ook één van mijn collega's gevraagd of wij dit direct voor jou kunnen fixen. Wellicht heb je het zelf al gezien, maar jij hebt net dan ook een e-mail gekregen met de bevestiging dat jij nieuwe apparatuur gaat krijgen. Ik hoop dat ik je hiermee heb kunnen verblijden! 

Daarnaast heb je ook een sms/e-mail ontvangen met daarin de afspraaktool van onze monteursservice Guidion om het nieuwe modem bij je te komen installeren. Aangezien jij een Glasvezelverbinding hebt, helpt Guidion jou hier een handje bij. Hopelijk heb ik jouw gevoel zo positief weten om te draaien. Maak er een top weekend van!


Hi @hknydn, ik bewijs altijd graag het tegendeel! 🎈 Zojuist heb ik dan ook één van mijn collega's gevraagd of wij dit direct voor jou kunnen fixen. Wellicht heb je het zelf al gezien, maar jij hebt net dan ook een e-mail gekregen met de bevestiging dat jij nieuwe apparatuur gaat krijgen. Ik hoop dat ik je hiermee heb kunnen verblijden! 

Daarnaast heb je ook een sms/e-mail ontvangen met daarin de afspraaktool van onze monteursservice Guidion om het nieuwe modem bij je te komen installeren. Aangezien jij een Glasvezelverbinding hebt, helpt Guidion jou hier een handje bij. Hopelijk heb ik jouw gevoel zo positief weten om te draaien. Maak er een top weekend van!

Ik ben blij dat er mensen zoals jij zijn die doen wat ze zeggen 😉! Mijn oren waren aan het klapperen toen ik een mailtje kreeg en ook nog een bericht als dit vaker zou gebeuren zou ik zomaar weer aan Tmobile kunnen wennen of jou gewoon vaak een vraag stellen 🙂, fijn weekend nog en bedankt voor alle moeite topper!


Hi @hknydn, wat leuk om te lezen! Dankjewel voor het mooie compliment. Heel graag gedaan en klop gerust weer aan als ik nog iets voor je kan betekenen! 😊

 


Reageer