Hoihoi,
Graag zou ik mijn Draytek Vigor modem vervangen hebben voor een nieuwe of ander model, is dit mogelijk?
Alvast bedankt! Groetjes Tim
Hoihoi,
Graag zou ik mijn Draytek Vigor modem vervangen hebben voor een nieuwe of ander model, is dit mogelijk?
Alvast bedankt! Groetjes Tim
Hi
Hiervoor is wel een monteur nodig om het ONT te installeren. Als ik het modem voor je omruil zul je dan ook een bericht ontvangen om een afspraak in te plannen met Guidion voor de installatie. Denk er wel aan dat het pakket eerst binnen moet zijn voordat je de afspraak plant, anders kan de monteur de installatie niet voltooien. Zal ik dit voor je in gang zetten?
Hi
Hiervoor is wel een monteur nodig om het ONT te installeren. Als ik het modem voor je omruil zul je dan ook een bericht ontvangen om een afspraak in te plannen met Guidion voor de installatie. Denk er wel aan dat het pakket eerst binnen moet zijn voordat je de afspraak plant, anders kan de monteur de installatie niet voltooien. Zal ik dit voor je in gang zetten?
Hey Tommie,
Monteur is helemaal prima! Super bedankt!!
Werk veel thuis en de laatste weken is het echt niet meer te doen, de ene na de andere DNS error, bekabeld en zowel op wifi, vanmorgen is ook de Draytek vanuit jullie gereset maar het probleem is er nog steeds. Er is de afgelopen 3 jaar helemaal niks aan hardware (Wifi) of instellingen veranderd en het werkte altijd als een zonnetje, dus ik vermoed dat de modem gewoon niet meer goed werk oid.
Groetjes,
Tim
Hoi
Hoi
Super dank je wel!! Ik ga de afspraak inplannen!
Groetjes,
Tim
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.