Skip to main content

Graag zou ik mijn overjarige Draytek Vigor vervangen. Hoe moet ik dat voor elkaar krijgen?

 

 

Hi @WaldoB, welkom op onze Community!

Dat kan ik voor je regelen. Let er wel op dat er een monteur langs moet komen om het ONT en modem te installeren. Zal ik dit voor je in gang zetten? 


Hi Tommie, 

dat is goed nieuws! Je mag het in gang zetten, maar wel graag na Pinksteren als dat mogelijk is..

 

Hi @WaldoB, welkom op onze Community!

Dat kan ik voor je regelen. Let er wel op dat er een monteur langs moet komen om het ONT en modem te installeren. Zal ik dit voor je in gang zetten? 

 


@WaldoB Helemaal super! Ik heb het meteen in mijn agenda gezet voor 21 mei, dan zal ik dit allemaal voor je in orde maken. Je zal dan ook de e-mail met de link om de afspraak in te plannen ontvangen. 

Ik laat het je tegen die tijd nog even in dit topic weten of het allemaal is gelukt! 😊


@WaldoB Ik heb het nieuwe modem voor je besteld! 😀 Deze komt binnen 2 tot 5 werkdagen jouw kant op, ook ontvang je de e-mail om een afspraak in te plannen met de monteur. 

Ik wens je alvast veel plezier van het nieuwe modem! 


Dank voor het bericht, maar ik ben nu wel een beetje in verwarring. Ik kreeg inderdaad een link voor een afspraak, die heb ik op donderdag 23 mei gemaakt, maar uit jou bericht maak ik op dat het modem apart verstuurd wordt en niet met de monteur meekomt. Klopt dat? Want dan is donderdag zeer waarschijnlijk te vroeg en kan ik de afspraak pas maken als het modem binnen is..


@Teresa van Odido Dank voor het bericht, maar ik ben nu wel een beetje in verwarring. Ik kreeg inderdaad een link voor een afspraak, die heb ik op donderdag 23 mei gemaakt, maar uit jou bericht maak ik op dat het modem apart verstuurd wordt en niet met de monteur meekomt. Klopt dat? Want dan is donderdag zeer waarschijnlijk te vroeg en kan ik de afspraak pas maken als het modem binnen 


Hallo @WaldoB 

De ONT en router worden door Odido verzonden, de monteur komt de installatie doen. Mocht het pakketje morgen niet komen dan kun je bellen om de afspraak te verzetten of misschien kan verzetten ook via de link.


Hallo @Waqqas 

Het is nu 24 mei en heb nog altijd geen modem ontvangen. Ik heb de afspraak gemaakt op dinsdag 28 mei, maar het lijkt er op dat ik deze opnieuw zal moeten gaan verzetten. Misschien moet ik eerst wachten totdat het modem bezorgd is, al vind ik het vreemd dat het verzenden langer een week duurt. Komt dat vaker voor?


Hoi @WaldoB, goed dat je dit aangeeft! Ik vermoed dat er iets misgegaan is in het systeem. Ik heb daarom opnieuw een nieuw modem voor je aangestuurd. Dit komt zo snel mogelijk jouw kant op! Groetjes, Ishana


Reageer