Graag zou ik mijn overjarige Draytek Vigor vervangen. Hoe moet ik dat voor elkaar krijgen?
Graag zou ik mijn overjarige Draytek Vigor vervangen. Hoe moet ik dat voor elkaar krijgen?
Hi
Dat kan ik voor je regelen. Let er wel op dat er een monteur langs moet komen om het ONT en modem te installeren. Zal ik dit voor je in gang zetten?
Hi Tommie,
dat is goed nieuws! Je mag het in gang zetten, maar wel graag na Pinksteren als dat mogelijk is..
Hi
Dat kan ik voor je regelen. Let er wel op dat er een monteur langs moet komen om het ONT en modem te installeren. Zal ik dit voor je in gang zetten?
Ik laat het je tegen die tijd nog even in dit topic weten of het allemaal is gelukt!
Ik wens je alvast veel plezier van het nieuwe modem!
Dank voor het bericht, maar ik ben nu wel een beetje in verwarring. Ik kreeg inderdaad een link voor een afspraak, die heb ik op donderdag 23 mei gemaakt, maar uit jou bericht maak ik op dat het modem apart verstuurd wordt en niet met de monteur meekomt. Klopt dat? Want dan is donderdag zeer waarschijnlijk te vroeg en kan ik de afspraak pas maken als het modem binnen is..
Hallo
De ONT en router worden door Odido verzonden, de monteur komt de installatie doen. Mocht het pakketje morgen niet komen dan kun je bellen om de afspraak te verzetten of misschien kan verzetten ook via de link.
Hallo
Het is nu 24 mei en heb nog altijd geen modem ontvangen. Ik heb de afspraak gemaakt op dinsdag 28 mei, maar het lijkt er op dat ik deze opnieuw zal moeten gaan verzetten. Misschien moet ik eerst wachten totdat het modem bezorgd is, al vind ik het vreemd dat het verzenden langer een week duurt. Komt dat vaker voor?
Hoi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.