Skip to main content

Hallo Odido,

ik heb al jaren dit modem draaien, maar de laatste tijd moet ik 'm steeds vaker resetten. Inmiddels zijn er ook al in geen jaren beveiligingsupdates geweest, dus het lijkt me tijd voor een vervanging.
Ik hoor graag van jullie.

 

Vriendelijke groet,

Jan

@Frigor Ik ben het helemaal met je eens. Ik regel dit graag voor je! 😀

Ik heb meteen een nieuw modem jouw kant opgestuurd. Je ontvangt deze binnen 2 tot 5 werkdagen. Daarnaast ontvang je een e-mail met een link om een afspraak in te plannen met de monteur en een track & trace code. 

Ik adviseer je om de afspraak pas in te plannen als je het modem hebt ontvangen. 

Laat je het mij weten als ik nog iets anders voor je kan doen? Ik doe het graag! 


Hallo Teresa, ik heb nog steeds geen modem binnen, en ook geen bericht dat ie onderweg is.

De afspraak met Guidion staat al voor maandag, dus als jullie er geen haast mee maken wordt dat een lastig verhaal


Ik denk dat er iets mis is gegaan @Frigor, ik heb het modem opnieuw opgestuurd! 


Reageer