Beantwoord

Vervangen Draytek Vigor 2132FVn

  • 18 September 2023
  • 4 reacties
  • 90 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik wil graag mijn verouderde Draytek Vigor 2132FVn laten vervangen door een nieuwere recente router.

Wie kan mij hierbij helpen?

 

Inprincipe zelfde als hier het geval is:

Helaas kon ik niet meer reageren in het topic, dus een nieuwe moeten openen.

icon

Beste antwoord door Sven-Odido 18 September 2023, 22:19

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hi @gicks ,

Ik heb een modemswap voor je in orde gemaakt. 

Je ontvangt straks een veel stabieler modem + Media Converter. Je hebt ook een afspraaktool per sms en e-mail ontvangen, hiermee kun je een afspraak met Guidion inplannen zodat de vervanging door hen geïnstalleerd wordt. Hou bij het maken van de afspraak rekening met de levering van het pakket met het nieuwe modem. 

Zodra het modem aangesloten is, kun je de Draytek bij het grofvuil plaatsen - deze hoeven we niet langer geretourneerd te hebben.

Hi Sven,

Bedankt voor het regelen!

mvg,
Gicks

Hi Sven,

Ik heb bericht ontvangen dat nieuwe modem verstuurd zou worden en dat ik de bestelling kan trrug vinden in Mijn Odido. Ik zie nog geen bestelling erin staan, heb 48 uur gewacht voor de zekerheid.

Ondertussen wordt wel al gevraagd om een afspraak in te plannen met Guidion, maar neem aan dat ik beter kan wachten tot het pakket binnen is?

Weer jij de status van de bestelling / swap? Bedankt voor je hulp alvast!

Reputatie 7
Badge +9

Hey @gicks, het nieuwe modem wordt vandaag opgestuurd. Ik ga er vanuit dat je morgen meer informatie hierover zult ontvangen. Zorg wel dat je de afspraak met de monteur pas inplant als het pakket ontvangen is.

Reageer