Skip to main content
Beantwoord

Vervangen Draytek Vigor 2132FVn

• March 27, 2023
  • 62 reacties
  • 1285 Bekeken

Toon eerste reactie

62 reacties

henkdenkt
  • August 23, 2024

Ik heb het voor je in gang gezet @henkdenkt! Je ontvangt hier zodadelijk een bericht over en zodra het modem onderweg is kun je de zending volgen in Mijn Odido. Het modem moet eerst afgeleverd zijn voordat je een afspraak inplant met de monteur. Alvast veel plezier met het nieuwe modem.

Hoelang duurt het (ongeveer) voordat het modem verstuurd wordt? (Momenteel word ik namelijk plat gespamd door Guidion voor het maken van een afspraak… Al is het fijn dat ze willen voorkomen dat ik zonder internet zou kunnen komen te zitten.)

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator | Internet + TV
  • August 23, 2024

Meestal wordt het binnen 3 werkdagen opgestuurd @henkdenkt. Op dit moment zitten we met een kleine voorraad dus kan het wat langer duren. 

• heeft eerste post geplaatst
  • October 20, 2024

Goedemorgen, ik zou eveneens graag de Vigor 2132FVn willen laten vervangen door een nieuwer exemplaar. Is dit mogelijk?

Alvast bedankt voor een reactie.

Ishana van Odido
Forum|alt.badge.img+4

Hoi @Benfz,  super dat je het gelijk wilt uitzoeken, dat valt alleen maar te prijzen! Het is echter niet volgens de huisregels om op meerdere topics te reageren of te openen met dezelfde vraagstelling. Het is niet dat ik je niet wil helpen, maar we werken echt volgens de huisregels van de Community. Anders staan de inboxen zo vol dat het nauwelijks te behappen valt. Neem voor alle info onze Huisregels door: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | Odido community. Groetjes, Ishana

• October 24, 2024

Hallo Odido,

Is het voor mij ook mogelijk dat mijn inmiddels verouderde Draytek Vigor 2132FVn modem wordt vervangen door een modernere versie? Mijn verbinding valt steeds vaker weg en resetten helpt bijna niet meer. Bedankt alsvast!

Met vriendelijke groet,

Marianna

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

@Maranna87 Tuurlijk, ik help je hier graag bij verder!

Ik ben meteen het systeem ingedoken om dit voor je in orde te maken. Ik heb het nieuwe modem besteld, je ontvangt hier een e-mail ter bevestiging over en een track & trace code wanneer het pakket is verzonden. Het oude modem hoef je niet meer terug te sturen. Je kunt deze afgeven bij een recycle punt bij jou in de buurt. 

Daarnaast ontvang je een e-mail om een afspraak met de monteur in te plannen. Hij/zij zal je helpen om het modem aan te sluiten. 

Laat je het mij weten als ik nog iets anders voor je kan doen? Ik sta altijd klaar om verder te helpen!

• November 10, 2025

Beste Odido,

Kunnen wij ook onze oude Draytek Vigor 2132FVn modem laten vervangen? Bij ons valt het internet regelmatig uit en moet het modem gereset worden. Ook lijkt de wifi steeds slechter te worden. Alvast hartelijk bedankt!

Met vriendelijke groeten

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • November 11, 2025

Hoi ​@Slottie304, welkom op onze community!

Dat kan ik zeker voor je regelen, hiervoor heb ik echter wel nog wat gegevens van je nodig voor de verificatie. Kan je jouw profiel aanvullen met je geboortedatum en laatste 4 cijfers van je IBAN? Als je mij dan hier een seintje geeft dan zorg ik ervoor dat jij een nieuw modem ontvangt! Alvast bedankt. 

• November 11, 2025

Hoi ​@Slottie304, welkom op onze community!

Dat kan ik zeker voor je regelen, hiervoor heb ik echter wel nog wat gegevens van je nodig voor de verificatie. Kan je jouw profiel aanvullen met je geboortedatum en laatste 4 cijfers van je IBAN? Als je mij dan hier een seintje geeft dan zorg ik ervoor dat jij een nieuw modem ontvangt! Alvast bedankt. 

Bedankt voor de reactie Tommie! Ik heb mijn profiel aangevuld. Heb je zo genoeg informatie? :)
Ik hoor het graag!

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • November 12, 2025

Bedankt voor het aanvullen van je gegevens ​@Slottie304, hierdoor heb ik meteen een T-56 voor je kunnen aanvragen. Omdat je nog een DrayTek hebt moet de monteur de installatie doen om het Mediaconverter te installeren, hiervoor ontvang je een bericht om een afspraak in te plannen! Het oude modem hoeven we ook niet meer retour, deze mag je inleveren bij een recyclepunt voor elektronische apparaten. Alvast veel plezier ermee! 

• December 26, 2025

Hi Odido, 

Wij ervaren enige tijd al problemen met de Draytek Vigor 2132fvn, de vast verbinding valt constant weg bij het bezoeken van diverse website. Disney+ is bijvoorbeeld niet te kijken. Verbinding val om de aantal minuten weg.

Ook lijkt de wifi langzamerhand trager te worden. Was logisch is omdat de router al ongeveer 12 jaar meegaat.

Kunnen wij deze ook vervangen krijgen? Bedankt alvast!

Groeten, Martina

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Goed dat je aanhaakt bij dit topic. Ik wil natuurlijk dat je weer geniet van een stabiele verbinding! ​@MartinavLandeghem 

Ik heb meteen een nieuw modem voor je aangevraagd. Je ontvangt hier ook een link bij om een afspraak in te plannen met de monteur voor de installatie. 

Laat je mij weten of het nieuwe modem voor verbetering heeft gezorgd? Vragen? Stel ze gerust, ik help altijd graag!