Beantwoord

Vertraging Glasvezel Aansluiten en geen Informatie


Hallo,

Omdat onze buren 4 weken geleden een T-MOBILE Thuis abonnement hebben afgesloten en ik mijn smartphone abonnement heb bij T-MOBILE, besloot ik over te stappen van de Ziggo. De prijs, glasvezel en 1GBit klinkt fantastisch :)

 

Op 28 mei ontving ik een e-mail dat mijn gewenste datum van 06.06 uitgesteld tot 14.06 is. Sindsdien niets meer gehoord. Geen apparaten ontvangen, geen informatie en de glasvezelkabel kijkt nog steeds uit mijn oprit. Nu heb ik me gemeld om te chatten en ik kreeg te horen dat ik VWT moest bellen, omdat ze ip Toestemming van VVE. 

Wie of wat is VWT en VVE? TMOBILE is mijn contactpersoon, nietwaar? Die Kabel liegt doch in mijn Oprit... 4 Weken geleden is erg ook bij de Buren de Kabel naar binnen getrokken. 

 

Wanneer word het nu bij me gemaakt?

 

Inmiddels heb ik ook die Retourpakket van Ziggo ontvangen en zal de Apparaten binnen 14 Dagen terug sturen.

 

Bedoeld het nu dat ik vanaf 14.06 geen Internet en TV meer heb? 

In het begin was ik blij, maar nu ben ik teleurgesteld en overweeg ik de bestelling te annuleren. Ziggo werkt, is duur maar zonder problemen.

 

Misschien krijg ik wat antwoorden.

Wanneer wordt de kabel in mijn huis gelegd?

Hoe lang moet ik in het algemeen wachten?

Hoe werkt het met die Overstapservice, wanneer stop Ziggo de Abonnement?

Waroom zou ik VWT bellen?

 

 

Groetjes Alexander 

 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 14 June 2021, 14:01

Bekijk origineel

28 reacties

@Jason Hartelijk bedankt voor je hulp. Ik hoop dat de VWT het eindelijk gereguleerd krijgt 

Reputatie 7
Badge +16

Heel graag gedaan @axrinas! Hoop het ook en we blijven het checken en doorgeven!

@Jason Nu heb ik voor mezelf gezorgd bij VWT. uw afdeling is blijkbaar incompetent. Nu vertelt VWT me dat het nog 1 - 2 maanden kan duren. Ik wil graag voor het einde van de week een duidelijke verklaring wanneer mijn aansluiting klaar is, anders annuleer ik mijn bestelling omdat ik niet nog een maand of langer wil wachten en haal ik dan de kabel van mijn oprit. In de mail van T-Mobile staat dat de verbinding klaar zal zijn op 14 juni 2021! I s toch niet normaal

Reageer