Nadat ik het modem even van de stroom haalde kreeg ik geen internet verbinding meer. Helpdesk kon bij de modem en ik vanuit het eigen lan ook, kabelprobleem is dan bijna uitgesloten. Toch wilde de helpdesk dat ik een monteur langs zou laten komen. Het eerste moment bleek maandag a.s te zijn. Het is nu woensdag.
Donderdag bleek het na een zoveelste reset weer te werken. Afspraak door mij gecanceld. Ik had mijn vertrouwen terug en haalde het modem weer van de stroom om het weer op zijn plek te zetten. Weer hetzelfde probleem. Monteurafspraak kon ik slechts via opnieuw met de helpdesk bellen krijgen. Drie keer de helpdesk gebeld, maar geen link gekregen om Gideon te bellen. Zogenaamd “in behandeling” bij t-mobile. Enorme wachttijden bij helpdesk en Gideon.
Vrijdag werkte alles weer. Beste T-mobile, als jullie een probleem hebben is het slimmer om daar open over te zijn in plaats van je helpdesk en Gideon over te belasten en je klant in het ongewisse te laten.