Skip to main content
Ik ben sinds kort verhuisd en heb netjes de verhuizing via jullie doorgegeven. Toen ik er echter in trok kwam ik er achter dat het voorheen 2 units waren (nr 12 en nr 13). Nu heb ik de verhuizing doorgegeven naar nummer 13, maar alle meteraansluitingen zitten op nummer 12 (adsl, gas, elektriciteit).



Nu heb ik de KPN box van vorige bewoner die er zat vervangen door jullie modem, maar kan ik nog geen verbinding maken met jullie netwerk.



Hoe kan ik dit recht breien?
Hi Lezz, excuses voor de late reactie! Ik zie dat je inmiddels al telefonisch contact op hebt genomen. Ik kom twee gesprekken van 15-11 tegen, in de eerste wordt aangegeven dat nummer 13 het juiste aansluitadres is, in het laatste gesprek dat dit nummer 12 is. We hebben gaan de aanmelding nu op nummer 12 plaats laten vinden en het welkomstpakket is daar ook afgeleverd, heb je deze inmiddels in je bezit? En nog even dubbelcheck, de aansluiting op nummer 12 is inderdaad het juiste adres? Als je nog vragen hebt laat het dan zeker weten, ik zit voor je klaar!

Reageer