Wij zijn op 01 juli 2019 verhuist van Belgie naar Nederland. Op 7 juli 2019 worden wij aangesloten door het bedrijf ZIGGO die vanaf dan onze gevraagde diensten verleend. Natuurlijk willen wij ook een Nederlands mobiel nummer en doen een aanvraag bij T Mobile voor 2 mobile nummers op 12 Juli 2019 de welke voor een 1 of andere duistere rede afwezen werd. Nu blijkt dat wij een aavraag zouden ingediend hebben op 15 juli 2019 voor T mobile Thuis !!!???
Geen mail gehad of uitnodeging om iets te bevestigen en/of eventuele goederen zoals modem , decoder etc… noch een afspraak met een monteur tot wij op 22 augustus 2019 een mail krijgen dat wij 75 euro verbrekingsvergoeding zouden moeten betalen.
Wij nemen contact op met T Mobile en leggen de situatie uit met de nodige documentatie en word ons gezegd dat wij ons geen zorgen moeten maken dat het geregeld zal worden van T Mobile uit.
Op 9 september 2019zien wij dat T Mobile (zonder enige vorm van toelating) 75 euro van onze rekenng hebben gehaald dewelke wij onmiddelijk hebben terug gevorderd , waarop T Mobile terug een mail stuurd naar ons met de medeling de 75 euro alsnog te betalen.
Terug contact op genomen met T Mobile vandaag 15 oktober 2019 , zeer onbeschofte dame aan de lijn gehad die geen enkele argument wil aanhoren , waarop ik het toestel heb dicht gesmeten en deze vraag/klacht beginnen opstellen.
Nu de vraag is :
Als wij een aanvraag indienen voor een mobiel nummer op de website van T Mobile , worden wij dan ineens klant van T Mobile thuis ook??
Waarom zouden wij op 15 juli 2019 een aanvraag tot dienstverlening indienen bij T Mobile als wij op 7 juli 2019 al gebruik maken van ZIGGO??