Skip to main content

verbonden maar geen internet

• November 9, 2025
  • 2 reacties
  • 24 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst

Sinds zaterdag middag heb ik hier last van. Ik heb contact gehad met de helpdesk en hebben de standaard dingen doorlopen. Afgesproken dat ik zondag gebeld zou worden hierover, want er zou intern met de TD contact plaatsvinden. Helaas zondag ook de hele dag geen internet. Afspraken zijn en worden niet nagekomen.. Maandag maar weer bellen. Gelukkig kan zit ik nu in mijn overstap window. Tegenwoordig zo lang zonder internet zonder ergens iets te lezen over een storing danwel wat er gedaan wordt om het te verhelpen is niet juist.

November 10, 2025

Hallo ​@EAC 

Heb je een DSL of glasvezel aansluiting?

Zie je nu een rood lampje branden op de router en welke lampjes branden of knipperen er op de mediaconverter?

Vul alvast alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator kan meekijken.

2 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • November 10, 2025

Hallo ​@EAC 

Heb je een DSL of glasvezel aansluiting?

Zie je nu een rood lampje branden op de router en welke lampjes branden of knipperen er op de mediaconverter?

Vul alvast alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator kan meekijken.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • November 10, 2025

Hoi, ik heb glasvezel. Router 4x groen. Lan brandt niet. Glasvezelkast 2x groen, pwr en pon.

(Harde) Resets, kabels checken etc meerdere keer uitgevoerd.

Inmiddels weer gebeld en gelukkig kunnen ze morgen langs komen. 

Hopelijk komen zij er uit.