Sinds gisteravond (15 sep 23.00 uur) hebben wij geen glasvezel internet en tv meer. Modem is al gereset maar dat helpt niet. Op alle storingen.nl zijn meer meldingen. Er staat hier geen storing geregistreerd. Wat is er mis en wanneer is de storing verholpen?
Hi
Zojuist heb ik je ook van een Unlimited Data voucher voorzien in een privébericht! Ik zie dat je al een Unlimited mobiel abonnement hebt. Wanneer je deze voucher activeert, hoef je niet tussentijds je GB's op te hogen, zoals bij een normaal Unlimited abonnement moet. Ik ga duimen dat het heel snel is opgelost!
Ik heb ook sinds vannacht geen internet. Had eerst op de storingssite van T-Mobile gekeken maar geen storing ontdekt. Een hoop tijd gestoken in controleren van mijn router, de bedrading, aan/uit zetten, resetten, totdat ik er via een omweg achter kwam dat er wel degelijk een storing is in Meppel e.o. Erg lastig (en kostbaar) om via een sim-kaartje in mijn laptop thuis te werken vandaag, had het graag eerder geweten, dan was ik naar kantoor gereden.
Ik heb ook sinds vannacht geen internet. Had eerst op de storingssite van T-Mobile gekeken maar geen storing ontdekt. Een hoop tijd gestoken in controleren van mijn router, de bedrading, aan/uit zetten, resetten, totdat ik er via een omweg achter kwam dat er wel degelijk een storing is in Meppel e.o. Erg lastig (en kostbaar) om via een sim-kaartje in mijn laptop thuis te werken vandaag, had het graag eerder geweten, dan was ik naar kantoor gereden.
Eens! Deze storing is al gaande sinds 23.00 gisteravond. Zelf hoopte ik dat het in de nacht hersteld zou worden. Maar blijkbaar monitort T-mobile haar netwerk en aansluitingen niet en moeten eerst tientallen storingen gemeld worden per telefoon.
Hi
Dit topic gaat voor nu op slot en alle updates zullen wij in het bovenstaande topic delen.
Hi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.