Sinds vanmorgen 10:15 geen internet meer, zowel vast als WiFi. Zelf een powercycle op mijn modem gedaan (Zyxel) nadat ik zag dat de LED van internet rood brandde. Geen succes. Daarna via chat contact opgenomen en wat verdere standaard stappen doorlopen, powercycle Media Converter en opnieuw het modem. Daarna nogmaals, maar wederom zonder succes. Lampjes van de Huawei media converter branden goed (Power, LAN en PON branden en LOS is uit, prima dus). Modem blijft na meerdere resets/powercycles een rode LED aangeven.
Medewerker vertelde mij dat er een monteur langs moest komen, mogelijk was er iets in de patch niet goed gegaan (kruising o.i.d.). Hij vertelde mij een sms af te wachten om een monteursafspraak met Guidion in te plannen. Deze kreeg ik netjes na het gesprek binnen en wat blijkt, er kan pas over 6 dagen iemand langskomen. Dat we het allemaal druk hebben begrijp ik, maar 6 dagen zonder diensten zitten is onacceptabel.
Nogmaals contact opgenomen, ditmaal gebeld en situatie uitgelegd. Medewerker besloot zelf met Guidion te bellen maar zonder resultaat, 6 dagen wachten. Er werd mij nog aangeraden om in de tussentijd dan maar mijn mobiel in te zetten als hotspot, maar dit is onmogelijk aangezien ik primair in mijn huis gebruik maak van bekabelde verbindingen (o.a. voor mijn pc om thuis te werken). Dit is inmiddels mijn 2e storing sinds 1,5 maand gebruik te maken van de diensten van T-Mobile. Dat er af en toe problemen zijn is niet erg, maar 6 dagen zonder diensten zitten, terwijl er gewoon (thuis)gewerkt moet worden is onacceptabel.
Hi
Yes, ik heb dit gelijk gevraagd! Mijn collega checkt dit morgen en laat het weten als er nieuws is. Dus als er een nieuwe update binnenkomt morgen, dan krijg jij die doorgespeeld. Het tijdelijk omzetten naar DSL dat is jammer genoeg geen optie, sorry! Zojuist heb ik je in ieder geval van een extra code voorzien voor onbeperkt internet. Hopelijk zorgt dit ervoor dat je deze dagen zo prettig mogelijk kunt overbruggen.
Hi
Yes, ik heb dit gelijk gevraagd! Mijn collega checkt dit morgen en laat het weten als er nieuws is. Dus als er een nieuwe update binnenkomt morgen, dan krijg jij die doorgespeeld. Het tijdelijk omzetten naar DSL dat is jammer genoeg geen optie, sorry! Zojuist heb ik je in ieder geval van een extra code voorzien voor onbeperkt internet. Hopelijk zorgt dit ervoor dat je deze dagen zo prettig mogelijk kunt overbruggen.
Hi
Maar wat is de status van Guidion? en geef mij maar een Ippon, dit kan veel beter en sneller “een ippon in judo wordt een wedstrijd in één aanval beslist. Dit kan dus al na een seconde het geval zijn” .
Dus hoor graag wat de status is, anders schaf ik een router aan met sim voor internet en misschien kunnen jullie die kosten dan vergoeden?? Ik denk graag in oplossingen….
Hopende van je te horen, daar we weer als T-mobile family online kunnen #unlimited
Hi
Hi
Hi
En dat een andere collega opeens een topic op beantwoord zet terwijl de betreffende persoon nog niet online is….., of ben ik (te) kritisch?
Ik hoop nu echt dat we online mogen blijven voor februari en als het kan heel 2022.
Hi
Hi
Hi
Heel graag gedaan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.