Sinds vanmorgen 10:15 geen internet meer, zowel vast als WiFi. Zelf een powercycle op mijn modem gedaan (Zyxel) nadat ik zag dat de LED van internet rood brandde. Geen succes. Daarna via chat contact opgenomen en wat verdere standaard stappen doorlopen, powercycle Media Converter en opnieuw het modem. Daarna nogmaals, maar wederom zonder succes. Lampjes van de Huawei media converter branden goed (Power, LAN en PON branden en LOS is uit, prima dus). Modem blijft na meerdere resets/powercycles een rode LED aangeven.
Medewerker vertelde mij dat er een monteur langs moest komen, mogelijk was er iets in de patch niet goed gegaan (kruising o.i.d.). Hij vertelde mij een sms af te wachten om een monteursafspraak met Guidion in te plannen. Deze kreeg ik netjes na het gesprek binnen en wat blijkt, er kan pas over 6 dagen iemand langskomen. Dat we het allemaal druk hebben begrijp ik, maar 6 dagen zonder diensten zitten is onacceptabel.
Nogmaals contact opgenomen, ditmaal gebeld en situatie uitgelegd. Medewerker besloot zelf met Guidion te bellen maar zonder resultaat, 6 dagen wachten. Er werd mij nog aangeraden om in de tussentijd dan maar mijn mobiel in te zetten als hotspot, maar dit is onmogelijk aangezien ik primair in mijn huis gebruik maak van bekabelde verbindingen (o.a. voor mijn pc om thuis te werken). Dit is inmiddels mijn 2e storing sinds 1,5 maand gebruik te maken van de diensten van T-Mobile. Dat er af en toe problemen zijn is niet erg, maar 6 dagen zonder diensten zitten, terwijl er gewoon (thuis)gewerkt moet worden is onacceptabel.
Sinds vanmorgen vroeg weer internet, dank. In tegenstelling tot een bericht hierboven ben ik uitermate tevreden over hoe de communicatie hier is verlopen.
Er staat bij mij nog een monteurs afspraak voor donderdag open, deze kan geannuleerd worden. Zal morgen even bellen.
Dat je er niet 24 uur bent zeer begrijpelijk, ook niet nodig, probleem is alleen de woordkeuze, “Ik hou het scherp in de gaten en zitten er bovenop en houden de druk op de ketel” klinkt heel anders dan, “We houden het in de gaten en zodra we meer te weten komen volgt er een update in dit topic” en schept ook andere verwachtingen.
Ik lees bij KPN dat het is opgelost, een uurtje voordat er hier bericht komt dat er nog geen zekerheid is dat het is opgelost, dat is niet er bovenop zitten en scherp in de gaten houden namelijk, dat is afwachten tot er een bericht komt, die zeker komt maar dat duurt over die schijven van een voormalig monopolist nu eenmaal wat langer.
Dank!
Ook jouw afspraak heb ik geannuleerd
In Zandweg Oostwaard is er ook een DSL storing, sinds ongeveer 12:00. Inloggen op mijn Tmobile (via mobiel uiteraard) bevestigd dat er een storing bekend is en dat die om 12:01 is aangemeld.
Inderdaad alles er weer uit. Zie ook KPN forum (link eerder gepost).
Zelfde verhaal als vrijdag, nu ook mobiele netwerk van KPN erbij getroffen. Tot zover geluk dat we bij T-Mobile zitten
Voor het thuiswerken hakt het met de bekabelde verbinding er helaas wel weer in. Na vrijdag ook vandaag nauwelijks iets kunnen doen omdat ik helaas niet met een WiFi verbinding kan en mag werken.
Maar inderdaad gelukkig met de hotspot voor het vermaak in huis wel gewoon Netflix aan op de tv, dat scheelt!
Sinds vanmorgen 10:15 geen internet meer, zowel vast als WiFi. Zelf een powercycle op mijn modem gedaan (Zyxel) nadat ik zag dat de LED van internet rood brandde. Geen succes. Daarna via chat contact opgenomen en wat verdere standaard stappen doorlopen, powercycle Media Converter en opnieuw het modem. Daarna nogmaals, maar wederom zonder succes. Lampjes van de Huawei media converter branden goed (Power, LAN en PON branden en LOS is uit, prima dus). Modem blijft na meerdere resets/powercycles een rode LED aangeven.
Medewerker vertelde mij dat er een monteur langs moest komen, mogelijk was er iets in de patch niet goed gegaan (kruising o.i.d.). Hij vertelde mij een sms af te wachten om een monteursafspraak met Guidion in te plannen. Deze kreeg ik netjes na het gesprek binnen en wat blijkt, er kan pas over 6 dagen iemand langskomen. Dat we het allemaal druk hebben begrijp ik, maar 6 dagen zonder diensten zitten is onacceptabel.
Nogmaals contact opgenomen, ditmaal gebeld en situatie uitgelegd. Medewerker besloot zelf met Guidion te bellen maar zonder resultaat, 6 dagen wachten. Er werd mij nog aangeraden om in de tussentijd dan maar mijn mobiel in te zetten als hotspot, maar dit is onmogelijk aangezien ik primair in mijn huis gebruik maak van bekabelde verbindingen (o.a. voor mijn pc om thuis te werken). Dit is inmiddels mijn 2e storing sinds 1,5 maand gebruik te maken van de diensten van T-Mobile. Dat er af en toe problemen zijn is niet erg, maar 6 dagen zonder diensten zitten, terwijl er gewoon (thuis)gewerkt moet worden is onacceptabel.
Niet alleen in Maarsen, hier in Gouda sinds 11 uur ook geen internet, klantenservice gebeld en die geeft aan dat ik over uiterlijk 2 dagen meer weet.
Vandaag geen enkele reactie vanuit T-Mobile. Hoop dat men hier morgen weer bovenop zit. Alvast bedankt.
Ter info: De verbinding in Maarssen is ondertussen hersteld. Ik heb een email ontvangen om 2:53 dat de storing verholpen is.
@T-mobile in Gouda nog steeds geen internet, hebben jullie een update?
Hallo
Het is volgens de huisregels niet toegestaan om in ieder topic je vraag neer te leggen. zie :Hoe gaan wij binnen de community met elkaar om. Het maakt het er niet duidelijker op. De moderators helpen je vanzelf, dit gebeurt in volgorde van binnenkomst.
Ik vraag je daarom om het in 1 topic te houden namelijk deze:
Goedemiddag all, we zien aan onze kant dat het leeuwendeel van de getroffen aansluitingen weer online gekomen is na de tweede melding. Ervaart iemand nog verbindingsproblemen in Maarssen en zo ja; helpt een reset van het modem en de Media Converter ook niet?
Goedemiddag all, we zien aan onze kant dat het leeuwendeel van de getroffen aansluitingen weer online gekomen is na de tweede melding. Ervaart iemand nog verbindingsproblemen in Maarssen en zo ja; helpt een reset van het modem en de Media Converter ook niet?
Nog geen bericht gekregen dat er een monteur onderweg is, nu bijna 2 dagen offline.
Hi
Hi
Hi
Beste Lisa,
Dank voor de update, ja zou top zijn als ik vandaag een update krijg vanuit de technische dienst zoals dat maandag ook is toegezegd .
Nu drie dagen Offline, na eerder in januari al paar dagen uren offline te zijn geweest.
Hoop dan ook dat er inmiddels iemand bij de wijkcentrale de knoppen goed aan het zetten is (figuurlijk gesproken) .
Kijk uit naar je update.
Hi
Beste Lisa,
Dank voor de update, ja zou top zijn als ik vandaag een update krijg vanuit de technische dienst zoals dat maandag ook is toegezegd .
Nu drie dagen Offline, na eerder in januari al paar dagen uren offline te zijn geweest.
Hoop dan ook dat er inmiddels iemand bij de wijkcentrale de knoppen goed aan het zetten is (figuurlijk gesproken) .
Kijk uit naar je update.
Beste
Dit is de 3e dag, waarover de tel. klantenservice elke keer vertelde als dan heb je een oplossing. Dus ik hoor graag.
Hi
Hi
Beste Lisa,
Dank voor de update, maar boosdoeners en langs adressen gaan?
Wat is er nu precies aan de hand? hopelijk kunnen we morgen dan weer online, is dat realistisch?
mvg. Tim
Hi
Hi
Kun je iemand anders vragen voor morgen om een update te geven, hoop toch echt dan niet vandaag, dan wel online het weekend in te gaan, wellicht zoals
Ik kijk uit naar je terugkoppeling en hoop op goed bericht.
In ieder geval alvast een goed lang weekend!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.