Zijn er meer mensen die last hebben van geen internet en tv. Alles geprobeerd en niets helpt.
op de site staat dat er geen storingen zijn. Ra ra hoe kan dat t moble
Hallo
Uiteraard, al naar gekeken klantenservice kan het ook niet oplossen. Probleem niet verholpen. 8 oktober 2020 kan er pas een monteur komen. Ik vindt het ongehoord en erg beroerd. Hoe is dat mogelijk? Thuiswerken hoe dan? Spijt van de overstap naar tmobile
Goedemorgen
Ik heb gelijk opnieuw een lijnmeting gedaan, net als mijn collega gisteren, maar constateer dat het modem offline is/niet aangesloten is. Kan dat kloppen? Zou je eens willen checken of het korte, grijze DSL-kabeltje (zo'n anderhalve meter lang) wel in de DSL poort achterop het modem zit en of die direct op het ISRA (hoofdaansluitpunt) aangesloten is? Ik begrijp uit de notities van mijn collega dat wanneer het modem aanstaat de WAN (wereldbolletje) wel brandt, maar het Internetlampje niet, klopt dat ook?
Ik zie ook dat je een T-Mobile mobiel telefoonnummer hebt, kan ik je enigszins tegemoet komen door een Unlimited Internet voucher voor zeven dagen op te sturen? Dan kun je in elk geval via hotspot op de mobiel met PC/laptop online blijven. Dit maakt thuiswerken tijdens de aangescherpte maatregelen ietwat minder moeizaam. Laat me weten wat ik voor je kan doen, dan stuur ik je vervolgens zo snel mogelijk een voucher toe!
UPDATE: we laten het Guidion bezoek toch staan, want ik constateer een andere fout in de binnenhuisinstallatie die door hen opgelost kan worden en daar heeft het weer geen zin om de techneuten hiernaar te laten kijken. Dat duurt alleen maar langer, sorry voor het ongemak, maar ik wil wel dat je zo goed mogelijk geholpen wordt!
Dit is wat brandt. Wellicht kan je mij even bellen
UPDATE: we laten het Guidion bezoek toch staan, want ik constateer een andere fout in de binnenhuisinstallatie die door hen opgelost kan worden en daar heeft het weer geen zin om de techneuten hiernaar te laten kijken. Dat duurt alleen maar langer, sorry voor het ongemak, maar ik wil wel dat je zo goed mogelijk geholpen wordt!
Een voucher onbeperkt internet voor mijn vrouw zou fijn zijn zodat zij wel door kan werken.
De voucher voor je vrouw stuur ik meteen naar je toe per privébericht!
Goedemorgen
Ik kom er snel op terug!
Hoi
Heel fijn
Hoe gaan jullie deze dagen verder compenseren?
ik ben gebeld door de klantenservice gisteren? Maar kregen iemand anders aan de lijn? Ik ben niet gebeld terwijl het juist in het systeem staat. Ik heb een abonnement voor tv en internet wat ik niet kan gebruiken, en wel voor betaal.
wat is er voor een. compensatie?
Hi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.