Sinds vanochtend geen verbinding meer via glasvezel. Zyxel T-56 geeft rood licht bij internet.
Opnieuw starten van zowel Zyxel als Huawei ONT geeft geen oplossing.
Wat nu?
Sinds vanochtend geen verbinding meer via glasvezel. Zyxel T-56 geeft rood licht bij internet.
Opnieuw starten van zowel Zyxel als Huawei ONT geeft geen oplossing.
Wat nu?
Ik ga ervan uit, dat de storing die ik ervaar verholpen zal zijn als de monteur is geweest .
Van mijn kant uit in ieder geval alvast een goed weekend, en bedankt voor de support.
Â
Grtz van een tevreden community gebruiker.
Wat dien ik nu te doen met de afspraak met de monteur die inmiddels is ingepland?
Verder ben ik wel benieuwd naar de oorzaak en wat âiemandâ heeft gedaan om de storing te verhelpen.
Ik hoor graag van jullie.
Hoi
Wat ik nog wel graag wil weten, is de oorzaak (en uiteindelijke oplossing) van het wegvallen van de internetverbinding.
Hoe kom ik deze te weten?
Voor nu ook een fijn weekend.
grt.
Joost.
Hey
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.