Skip to main content

Sinds vanochtend geen verbinding meer via glasvezel. Zyxel T-56 geeft rood licht bij internet.

Opnieuw starten van zowel Zyxel als Huawei ONT geeft geen oplossing.

Wat nu?

@Tommie van Odido, niet iedereen wil gebruik maken van Twitter/X of Facebook (of andere vormen van social media). Dit zijn ook juist platformen die niet overal beschikbaar zijn. (sommige bedrijven blokkeren dat soort platformen)
Ik ga ervan uit, dat de storing die ik ervaar verholpen zal zijn als de monteur is geweest 😊.

Van mijn kant uit in ieder geval alvast een goed weekend, en bedankt voor de support.

Grtz van een tevreden community gebruiker.

@Joost de Kort dat begrijp ik helemaal. Jij ook alvast een heel fijn weekend!

@Tommie van Odido , ik vermoed dat ‘iemand’ iets gevonden heeft. De internet verbinding lijkt weer te werken. Modem geeft geen rood ledje meer bij ‘Internet’ en de ONT PON led knippert niet meer, maar licht nu continu op.

Wat dien ik nu te doen met de afspraak met de monteur die inmiddels is ingepland?
Verder ben ik wel benieuwd naar de oorzaak en wat ‘iemand’ heeft gedaan om de storing te verhelpen.

Ik hoor graag van jullie.

Hoi @Joost de Kort, super fijn dat het opgelost is! 😊 Mocht je ondertussen geen issues ervaren hebben, kun je je afspraak annuleren via de link die je per e-mail ontvangen hebt. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een fijn weekend! Groetjes, Ishana

@Ishana van Odido , de afspraak is nu geannuleerd.

Wat ik nog wel graag wil weten, is de oorzaak (en uiteindelijke oplossing) van het wegvallen van de internetverbinding.
Hoe kom ik deze te weten?

Voor nu ook een fijn weekend.

grt.

Joost.

Hey @Joost de Kort, omdat de monteur niet geweest is kan ik de oorzaak niet achterhalen. Het zou kunnen dat er in de wijkcentrale werkzaamheden geweest zijn of dat de kabel voor jouw aansluiting er tijdelijk uit gehaald was. Als je opnieuw ervaart dat de verbinding wegvalt, trek dan meteen aan de bel. Dan stuur ik Guidion opnieuw voor je aan!

Reageer