24 december , geen internet +tv via glasvezel. Nog meer problemen?
Is er een storing bij Internet + TV van Odido? | Odido community Het is gemeld. We hebben dit in onderzoek en we proberen om zo vaak mogelijk updates te geven. Dit doen we wel alleen wanneer er iets zinnigs te melden is, daar hebben jullie het meeste aan.
Is er een storing bij Internet + TV van Odido? | Odido community Het is gemeld. We hebben dit in onderzoek en we proberen om zo vaak mogelijk updates te geven. Dit doen we wel alleen wanneer er iets zinnigs te melden is, daar hebben jullie het meeste aan.
Bedankt Jason,
we wachten de uitkomst van de montuur dan even af. Dank voor de update!
Geen dank! Ik weet nog niet precies hoe laat de herstelwerkzaamheden zullen plaatsvinden dus houd hierin een kleine slag om de arm. Het kan ook zijn dat de technicus pas rond het middaguur op locatie is - dat durf ik nog niet met zekerheid te melden.
Geen dank! Ik weet nog niet precies hoe laat de herstelwerkzaamheden zullen plaatsvinden dus houd hierin een kleine slag om de arm. Het kan ook zijn dat de technicus pas rond het middaguur op locatie is - dat durf ik nog niet met zekerheid te melden.
Jason, is ook in Wilbertoord postcode 5455
Grt
Kleine UPDATE: het lijkt beperkt te zijn tot maximaal 200 aansluitingen. Dit is nog steeds veel, maar geeft wel een indicatie voor het aantal access switches op Glas dat getroffen is. We hopen spoedig met een duidelijkere update te komen.
UPDATE: alle betrokken partijen zijn druk op zoek naar een werkende oplossing. Het lijkt gesitueerd te zijn in de netwerkapparatuur in de centrale. Later meer!
Mocht je gebruik maken van een Odido of BEN simkaart dan kan ik je een code sturen voor 24 uur Unlimited Internet. Hiermee kun je een hotspot maken en verbinden met andere apparaten, zodat je toch online bent! Laat je mij weten of je hier interesse in hebt
Ben al 10 dagen bij Odido, over moeten stappen ivm overname Tweak. Van die 10 dagen nu de 3e dag geen internet. Nu al spijt.
woon trouwens niet in Mill maar wel vlakbij, dus neem aan dat het dezelfde storing betreft. maar voor de zekerheid, even checken. Eerst kwartier in de wacht met helpdesk, maar die hebben geen tijd. Dan chat? Chatbot stelt vragen, en na alles antwoorden, verwijst door naar helpdesk. Dus maar weer in de wacht…
graag meer info: speelt de betreffende storing hier gemeld als “Mill en Wilbertoord” ook in Cuijk?
wanneer is het opgelost?
hoe word ik gecompenseerd voor 3 dagen geen internet?
alvast dank.
Goedemiddag
ik kan je een 24 uur voucher geven. Op dit moment kan ik even niet meer doen?
PON lampje blijft branden nu.
Helaas nog geen actief internet, maar er is hoop.
Goedemiddag
ik kan je een 24 uurs voucher geven. Op dit moment kan ik even niet meer doen?
Dank je. Komt vast een keer van pas.
Al hoop ik niet dat ik helemaal door mijn onbeperkte bundel heen ben, voor het glasvezel weer werkt hier.
het is vooral heel vervelend.
PON lampje blijft branden nu.
Helaas nog geen actief internet, maar er is hoop.
Hier nog steeds een knipperend PON lampje en LOS lampje nog steeds uit.
meerdere power cycles gedaan
UPDATE: Hi allen, momenteel zijn wij met een aantal verschillende netwerk en IT teams naar de apparatuur aan het kijken. Het lukt ons nog niet om de exacte speld in de hooiberg te vinden. Wij zetten alles op alles om jullie alsnog zo snel mogelijk weer verbonden te krijgen met Internet + TV. Wij blijven ons hierin vastbijten voor jullie!
UPDATE: Hi allen, momenteel zijn wij met een aantal verschillende netwerk en IT teams naar de apparatuur aan het kijken. Het lukt ons nog niet om de exacte speld in de hooiberg te vinden. Wij zetten alles op alles om jullie alsnog zo snel mogelijk weer verbonden te krijgen met Internet + TV. Wij blijven ons hierin vastbijten voor jullie!
Dank voor de update!
We wachten in spanning af.
UPDATE: Hi allen, momenteel zijn wij met een aantal verschillende netwerk en IT teams naar de apparatuur aan het kijken. Het lukt ons nog niet om de exacte speld in de hooiberg te vinden. Wij zetten alles op alles om jullie alsnog zo snel mogelijk weer verbonden te krijgen met Internet + TV. Wij blijven ons hierin vastbijten voor jullie!
Dat is inmiddels 4 uur geleden. Inmiddels nog geen internet.
Hi iedereen, we wachten momenteel op nieuwe informatie. Zodra deze er is, delen we dit direct! Heb je een mobiel abonnement bij ons of Ben, stuur mij dan een privébericht met jouw klantnummer of jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je bankrekeningnummer. Ik regel dan Unlimited Data zodat je je geen zorgen te maken over je bundel en je telefoon als hotspot kunt instellen voor andere apparaten!
Goedemorgen allen,
Zojuist (het wordt traditie ) ons modem tegen beter weten in weer gereset, maar we gaan dus de 5e (!) dag in zonder internet….
We zijn naar Odido gegaan omdat we dachten dat er een grote organisatie achterzit met dito kennis en capaciteit om eventuele problemen op te lossen.
Nu lijkt het erop dat problemen op reguliere werktijden opgepakt worden; er lijkt tijdens de kerstdagen en ‘s nachts weinig tot geen aandacht aan gegeven te worden.
Odido lijkt zich niet te realiseren hoe belangrijk internet tegenwoordig voor mensen is, er hangt meer aan dan alleen films en e-mail (apparatuur, beveiliging, werk, noem maar op).
Of heeft het minder prioriteit omdat het ‘maar’ 200 adressen betreft zoals eerder gemeld?
We zijn serieus benieuwd hoe Odido het inmiddels beschadigde vertrouwen gaat herstellen….
Teleurgestelde groet uit Mill,
Aard
Hi iedereen, we wachten momenteel op een nieuwe informatie. Zodra deze er is, delen we dit direct! Heb je een mobiel abonnement bij ons of Ben, stuur mij dan een privébericht met jouw klantnummer of jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je bankrekeningnummer. Ik regel dan Unlimited Data zodat je je geen zorgen te maken over je bundel en je telefoon als hotspot kunt instellen voor andere apparaten!
Hoi,
En de mensen die geen alleen internet en tv hebben? Hoe worden die gecompenseerd? Dit is dag vijf! Ik en ik denk vele met mij gaan er toch van uit dat er vandaag schot in de zaak komt? ;)
Goedemorgen allen,
Zojuist (het wordt traditie ) ons modem tegen beter weten in weer gereset, maar we gaan dus de 5e (!) dag in zonder internet….
We zijn naar Odido gegaan omdat we dachten dat er een grote organisatie achterzit met dito kennis en capaciteit om eventuele problemen op te lossen.
Nu lijkt het erop dat problemen op reguliere werktijden opgepakt worden; er lijkt tijdens de kerstdagen en ‘s nachts weinig tot geen aandacht aan gegeven te worden.
Odido lijkt zich niet te realiseren hoe belangrijk internet tegenwoordig voor mensen is, er hangt mee aan dan alleen films en e-mail (apparatuur, beveiliging, werk, noem maar op).
Of heeft het minder prioriteit omdat het ‘maar’ 200 adressen betreft zoals eerder gemeld?
We zijn serieus benieuwd hoe Odido het inmiddels beschadigde vertrouwen gast herstellen….
Teleurgestelde groet uit Mill,
Aard
Ja ik begin dit patroon van activiteit ook te herkennen.. graag en vele met mij….
Tweak oh Tweak, waarom zijn jullie met deze partij in zee gegaan. 2 jaar lang nagenoeg probleemloos tv + internet gehad. 3 dagen na aansluiting door ODIDO al in de shit.. (Wilbertoord PC 5455). Had er al een zwaar hoofd in ivm zeer slechte recensies op internet. 1 van 5 sterren rating, nog nooit gezien. Maar ze maken de rating méér dan waard! Maar ja, we hebben glasvezel, en denkt toch.. zal mij in m’n nieuwe huis toch niet gebeuren.. ik verwijt de mensen van de helpdesk niets, zij staan in de frontlinie en doen hun best. Ik verwijt het de hogere hiërarchie in deze grote organisatie dat ze niet bij machte zijn een kwalitatief goed netwerk aan te bieden. Stop de miljoenen van de spotjes van ODIDO op tv in je organisatie, dan heb je die commercials helemaal niet nodig. Mond op mond reclame doet de rest. Leuke slogan ‘Odido, we zijn er voor je..’. Oh ja? Een lege huls als je het mij vraagt. Enfin, benieuwd hoe serieus ze ons als klant nemen. Ik ga eens bij TROS radar informeren of ze nog een interssant item zoeken..
Net een melding gedaan bij TROS RADAR. Misschien nemen ze ons nu wel serieus.
Ik hang nu alweer aan de lijn bij de niet bereikbare klantenservice.
om mijn contract op te zeggen.
ben blijkbaar niet de enige die vorige week is overgestapt van Tweak. En sindsdien geen internet meer.
Ik hang nu alweer aan de lijn bij de niet bereikbare klantenservice.
om mijn contract op te zeggen.
ben blijkbaar niet de enige die vorige week is overgestapt van Tweak. En sindsdien geen internet meer.
Bij deze bevrijd! Gelukkig zat ik in de laatste dag van de bedenktijd, door gedwongen overstap Tweak, dus kon nog van Odido af. Wel per direct.
nu snel op zoek naar andere provider! Iemand tips?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.