Gisteren grote storing geweest en nu niets bekend maar sinds ruim een uur geen verbinding. Vanaf het begin is het een drama. Er is al een monteur bij geweest en die constateerde dat een glasvezelkabel in de converter niet goed was aangesloten. Ik wil en EIS dat er een oplossing komt anders zie ik geen andere weg dan een schadeclaim in te gaan dienen. Ik heb absoluut spijt dat ik ben weggegaan bij KPN. Bewijs maar dan het niet voor niets is geweest. Dit is zo zwaar waardeloos!!
Bladzijde 1 / 1
Goedemiddag
Je verbinding is inmiddels drie uur geleden hersteld gelukkig, dat is fijn om te zien. Het is geen makkelijke start geweest, maar ik hoop dat je ondanks dit feit ons nog een kans geeft het vertrouwen terug te winnen.
Kan ik verder iets doen om je te helpen? Laat het me alsjeblieft weten, dan beloof ik dat ik er alles aan ga doen. Mocht ik je vandaag niet meer spreken, dan wens ik je alvast een prachtig weekend toe!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.