Goedenavond,
Ik heb een storing aan mijn internet (en daardoor ook TV), referentienummer is 61951151. Dit zou komen door een breuk in de wijkcentrale waardoor er geen signaal onze kant op komt. Storing is rond het middaguur gemeld en er zou iemand ter plaatse gaan, vandaag zou er een oplossing komen volgens de klantenservicemedewerker.
Ik heb inmiddels via de chat 2 vouchers ontvangen voor onbeperkt internet op onze mobiele telefoons, echter ben ik hier niet volledig mee geholpen. Daarbij is het door de snelheid en de vervelende vertragingen geen doen om op meerdere apparaten thuis te werken.
Doordat er daarnaast veel apparaten in ons huis via wifi/internet werken en hier geen verbinding mee te maken is als het internet is uitgevallen heb ik onder andere problemen met mijn thermostaat, verlichting en het broodnodige entertainment voor de kinderen.
Ik zou graag willen weten of er inderdaad iemand vandaag ter plaatse is gegaan om een onderzoek te doen, volgens jullie chat-collega zou dit vanaf het middaguur al aan de gang zijn.
Daarnaast zou ik willen weten wanneer de storing is opgelost zodat wij weer op een normale manier kunnen thuiswerken.
Bij voorbaat dank.