Ik heb al zeker 2 werken last van dat het beeld van de tv bevriest en ook dat het internet steeds wegvalt. Al van alles geprobeerd en opgezocht op internet, maar niets helpt. Wat gaat T Mobile hier aan doen?
Goedemorgen
Een oprecht excuses voor deze veel te late reactie, op de één of andere manier kwam jouw topic in een onvindbare “zone” terecht waardoor wij deze niet binnenkregen. In het kader van “beter laat dan nooit”, wil ik toch nog graag reageren:
We hebben problemen gehad in Utrecht op ons glasvezelnetwerk waardoor je tijdelijk geen Internet en TV ontving. Ik zie dat dit inmiddels hersteld is gelukkig, maar zo te lezen heb jij al sinds 11 mei problemen ervaren met de verbinding waarbij deze steeds wegviel. Is hier ook een eind aan gekomen? Ik zie sinds 5 juni ('s avonds) geen uitvalmomenten meer terug in de verbinding, strookt dit met jouw bevindingen?
Nogmaals sorry dat jouw topic tussen wal en schip beland is, we bouwen steeds meer opties in om dit te voorkomen!
Beste Jason,
Het blijkt te zijn opgelost heb geen problemen tot heden meer ondervonden sinds jullie de storing in Utrecht hebben opgelost. Groet Anton
Oh ja, vandaag half 2 op zaterdag middag tot zondag morgen geen tv en geen internet, daar staat toch wel een compensatie tegen over?
Bedankt trouwens voor je terugkoppeling, top dat alles weer werkt!
Rond 10.00 in de morgen deed alles het weer. Dat was dus de volgende dag op zondag.
Hi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.